Skip to main content

Sinds een aantal dagen heb ik regelmatig haperend geluid. 

Het leek te beginnen bij alleen terug kijken. Maar nu gebeurd het ook tijdens live TV kijken. 

Heb het tv kastje ( Arris vip5202) al een keer stoom loos gemaakt. Andere hdmi poort geprobeerd en zelfs mijn soundbar uitgeschakeld.

Maar het probleem blijft. De tv is het niet aangezien ik alleen dit probleem heb bij tv kijken.

 

Graag een oplossing hiervoor. Een programma volgen is niet te doen zo. 

Niemand die dit ook heeft gehad, of een oplossing heeft?


De hele zooi weer gereset. Het lijkt (even afkloppen) nu beter te gaan. 😴


Hoi @Witjesdtc, het is druk op het moment, vandaar dat er niet eerder een moderator bij je topic is. Vaak komen er intussen ook wel andere forumgebruikers voorbij. Ik ben blij om te lezen dat je intussen gereset hebt en dat dat goed lijkt te helpen!

Als je toch nog iets opmerkt, laat het dan gerust weten. Deel dan ook meteen meer informatie over de apparatuur die je gebruikt, zoals type tv en geluidsinstallatie, en hoe je alles aangesloten hebt. Op die manier maak je het andere forumgebruikers gemakkelijker om met je mee te denken,


Zelfde probleem, paar keer op een avond, valt het beeld en geluid een paar seconden weg, zwart scherm.

Alles al meerdere keren reset gegeven, modem, router, ontvanger. Niets helpt.


Zelfde probleem, paar keer op een avond, valt het beeld en geluid een paar seconden weg, zwart scherm.

Alles al meerdere keren reset gegeven, modem, router, ontvanger. Niets helpt.

Bij mij werkte eigenlijk alleen een harde reset. Heb het Arris tv-kastje terug naar Fabrieksintellingen gezet en dat heeft geholpen.

 


Dit geeft geen verbetering, lijkt zelfs vaker te gebeuren.


Dit geeft geen verbetering, lijkt zelfs vaker te gebeuren.

Dan weet ik verder niet wat er nog gedaan kan worden. Even wachten dan op een KPN mod. Of evt een eigen topic openen. 

Succes.