Skip to main content

Ik heb sinds de overgang van Telfort naar KPN problemen met haperend geluid op mijn interactieve TV. Het is na de laatste software update wel wat beter geworden maar niet opgelost. Het gebeurt overigens niet alleen op mij LG tv maar ook in de stream app van KPN op mijn tablet.

het zit mi dus in de internet verbinding of de setop box. Vraag is hoe dit opgelost kan worden

Wij hebben ook veel last dat geluid ong. 5 sec wegvalt en beeld niet.

Dit gebeurt op ons huisadres met bekabelde ontvanger en ook in Belgie met alleen PC waar we via interner Itv kijken.

Ligt dus niet aan de apperatuur !

soms wel 10 keer per uur.

 


Ik heb op een gegeven moment een nieuwe settop box gekregen. Die starte veel sneller op en ik was van het haperende geluid af. Dat gingen zeker een half jaar goed maar de laatste tijd zijn er af en toe weer haperingen.


@JanJ2 Goed om te horen dat het een tijdje beter geweest is. Het is een tijdje geleden sinds je dit voor het laatst hebt aangekaart op het forum. Daarnaast heb je destijds verschillende apparaten genoemd. Daarom heb ik meer informatie nodig als je hier via het forum hulp bij wilt hebben.

  • Hapert alleen het beeld, het geluid, of beide?
  • Op welke apparaten ervaar je het haperen? Hoe zijn deze apparaten verbonden met internet?
  • Hoe vaak komt het haperen voor? Per uur of per dag bijvoorbeeld?
  • Op welke zenders speelt dit?


Hoi @sleegersb, om je goed te kunnen helpen en het forum overzichtelijk te houden, raad ik je aan om een eigen topic aan te maken. Zet daarin meteen zo veel mogelijk details, zoals de antwoorden op de vragen hierboven. Daardoor is het voor andere, behulpzame forumgebruikers makkelijker om met je mee te denken. Dat geldt ook voor ons als moderators. We helpen je in je eigen topic zo snel mogelijk verder.