Skip to main content

Hier hetzelfde probleem. In mijn geval met een (nieuwe) Samsung tablet A7. Via de app continu haperend beeld. Ook met de minste beeldkwaliteit. Via tv.kpn.com wel goed beeld wat niet hapert. @Bram_ 

Welkom op het forum @Pnieuwenhof. Op dit moment zien we deze melding meer. Ik heb contact opgenomen met de partij die verantwoordelijk is voor de kwaliteit van de beelden via de app. Zodra daar reactie op is kan ik je vertellen of we individueel stappen gaan doornemen om het op te lossen of dat er een oplossing wordt gekeverd zonder dat je daar zelf iets voor hoeft te doen. Ik zou je om die reden nog heel even geduld willen vragen. Wat je zelf zou kunnen doen is de Wifi Manager doorlopen als meerdere apps het niet zo lekker doen of als het op meerdere apparaten speelt. Is de rest verder goed hoef je dat uiteraard niet te doen. Ik verwacht in de loop van het begin van volgende week meer informatie te kunnen geven. 


Bedankt @Bram_ voor de snelle terugkoppeling.  Wifi manager is al gedaan, maar zit vlak bij de modem, vol bereik.

We wachten rustig af :-) 


@Pnieuwenhof we hebben onlangs een update gedaan waardoor deze klachten verholpen zouden kunnen zijn. Zou je aan kunnen geven of het nog altijd speelt? Zo ja zou je in dat geval je profiel kunnen invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt zodat ik verder voor je kan kijken hoe we het op gaan lossen?