Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde probleem! Zenders haperen en ik kan geen programma's terugkijken! Ik heb al een paar keer alle online suggesties gedaan maar het lost niets op.  Verder probeer ik al een half uur een telefoonnummer te vinden om dit op te kunnen lossen maar kom niet door de site heen en word iedere keer van het kastje naar de muur gestuurd.

Ik wil nu een oplossing!

admin: eigen topic aangemaakt

Waarom zou het aan de experiabox liggen? Vertel eens wat meer over hoe het netwerk is opgebouwd. Is alles keurig bekabeld of wordt er draadloze dingen gebruikt?


Het is keurig bekabeld!


@mejdtoo1 dat heb je goed gedaan. Welke experiabox heb je? Gebruik je een switch in he netwerk?


Ja dat klopt 


Welkom op het forum Mejdtoo1! Het is inderdaad niet fijn kijken op die manier. Wel goed dat alles direct bekabeld is aangesloten. Ik begrijp uit uw post dat de standaard reset en herstart dingen al gedaan zijn. Welke merk + type switch gebruik je? Het is belangrijk dat ‘ie IGMP snooping ondersteunt. Mocht dit niet de oorzaak zijn kunt u dan uw gegevens invullen in het profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kunnen we verder uitzoeken wat er precies aan de hand is. Met vriendelijke groet, Bram_