Skip to main content

Ik heb sinds enkele weken een haperend beeld op de ITV app als ik het via wifi kijk. Thuis, werk etc. Via 5g geen enkel probleem. Ook als ik de beeldkwaliteit op het laagst zet.

 

@Fabber Irritant zeg! Is de app helemaal up-to-date? Wat voor toestel heb je? IOS of Android?

Je kunt als eerst proberen het wifi-netwerk te vergeten en opnieuw te verbinden. Ik ben benieuwd of dit iets oplevert. 

Als dit niets oplevert, kun je eens checken of je op een ander apparaat wel ‘hapering loos’ kunt afspelen via de wifi. Hoor graag!


Wifi samen met de ITV app is het probleem. Op alle plekken. Werk. Thuis, kennissen etc. Geen probleem. Ook via 5g perfect beeld. Ik heb Android en alles is up to date. Andere apparaten geen probleem. Ook streamen via NOS.nl en NPO start, Netflix etc geen probleem. Alleen de KPN app


Begrijp ik goed dat het probleem alleen bestaat i.c.m. de wifi thuis? Ook als je streamt met een ander apparaat zoals een laptop/pc of andere telefoon? Welke snelheid haal je bekabeld/draadloos? Kun je de Wifi Manager eens doorlopen? Ik ben benieuwd.