Skip to main content
Ook wij hebben last van haperend beeld tijdens downloaden, nu heb ik vanuit de meterkast een utp kabel getrokken naar de woonkamer en deze aangesloten op een Netgear GS108 switch..

Hierop staat de pc en het kpn tv kastje op aangesloten..meer niet.

Zodra ik een update van een game binnen haal hapert de televisie, zodra ik de download pauzeert is de het beeld weer normaal..

Weet iemand of deze Netgear GS108 switch IGMP-snooping ondersteund ?

Kan er op het net niets over vinden...



Groetjes,

Dennis
Welke snelheid haal je bekabeld?
94mbps, zodra ik de speedtest inzet hapert het beeld als een malle,,,
Hi Unknown, welkom hier.





Weet iemand of deze Netgear GS108 switch IGMP-snooping ondersteund ?

Kan er op het net niets over vinden...



Groetjes,

Dennis




Ik heb daar zonet ook op gezocht en kan er ook geen duidelijkheid over vinden. Ik ga er wel vanuit dat het niet zo is, dit zou niet moeten gebeuren. Je zou deze kunnen overwegen, dan weet je zeker dat het goed zal werken.
Zojuist de Netgear GS105Ev2 aangesloten, helaas zonder het gewenste resultaat..........

Zodra ik een update van een game download valt het signaal van de televisie weg, ben er klaar mee...kpn gaat eruit, ik stap over naar kabel !!
Dat vind ik ontzettend jammer om te horen, hier moet een oorzaak voor zijn namelijk. Ik vraag me dan af of dit wel aan de switch ligt. Gebeurt dit ook als de tv op 1 poort van de Experiabox is aangesloten terwijl de pc/laptop op een andere poort is aangesloten? Dus zonder switch? In dat geval ligt het aan de modem en niet de switch. Mocht je dit nog kunnen en willen proberen.
Via een kabel buiten om is dit probleem er niet, dan zou je denken, wat doe je dan moeilijk ?

Nou een kabel trekken via de bestaande leidingen is uitgesloten omdat alle kabels klem zitten in de buizen...en ik wil niet 4 UTP aparte kabels door het huis leggen..



Blijft vreemd, want normaal gesproken ondersteunt deze switch snooping..
Hoe denk je het het probleem met een andere provider op te lossen?



Die kabel is gewoon niet goed. Die moet vervangen worden. Als je dat zelf niet lukt, dan gewoon een elektricien bij laten komen. Die krijgt dat echt wel voor elkaar. 1 kabel moet genoeg zijn.



Probeer het anders eens tijdelijk met een kabel die je gewoon buitenom door de hal / woonkamer legt. 1 kabel vanaf Experiabox naar switch. Dat moet gewoon werken.