Skip to main content

Hoe kan ik een nieuwe modum bestellen. Wij hebben sinds enige tijd een enorm haperende tv. Ik heb alle handelingen al uitgevoerd maar niets helpt. Ook kan ik slecht een telefoonnummer vinden.

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Poel 32 , welk merk en type modem heb je en welk merk en type tv-decoder heb je en is de tv-decoder rechtstreeks met een kabel op het modem aangesloten of anderszins?

 


Ik heb een experia box v8  de tv decoder weet ik niet hij is aangesloten via een kabel.


Hi @Poel 32, wat jammer dat je TV zo stoort. We gaan het samen oplossen! Merk je ook de internetverbinding slecht is als de tv-verbinding hapert? Heb je al eens de kabel tussen je tv-ontvanger en Experia Box V8 vervangen? Als de TV stoort dan wordt het signaal namelijk niet goed doorgegeven, dus het vervangen van de kabel is aan te raden. Dan weten we in ieder geval dat daar het probleem niet ligt namelijk! Mocht dat niet helpen, wil je me dan vertellen of er ook een foutmelding in beeld komt? Of zijn het alleen haperingen? Kun je je gegevens dan ook invullen in je profiel en hiervan een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik aan de slag. 


Hi Poel, ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer