Goede avond
De afgelopen weken hebben wij last van haperingen op itv online dit geld alleen voor de opnames live tv is probleemloos te zien ook het pauzeren en verder kijken en doorspoelen na het pauzeren. Soms kun je een heel middag kijken (zoals afgelopen middag) zonder problemen en soms heb hapert het beeld zo veel dat je net 5 sec kunt kijken en dat het dan weer stil staat (zoals de hele avond al aan de gang is).
Ik heb gebeld en kreeg te horen dat het aan mijn internet lag toen ik vertelde dat ik die getest had lag het in eens aan mijn pc ( lijkt me sterk gezien ik een Acer game pc heb waarmee ik de zwaarste spellen probleemloos mee kan spelen en het een probleem is met alle pc's en laptops en telefoons hier in huis) verder kreeg ik te horen dat ze niks kunnen doen en toen werd de haak er op gegooid dus met bellen kom ik er niet uit.
Wat ik al heb gedaan is pc opnieuw opstarten, diverse browsers geprobeerd, browser geschiedenis gewist incl. cookies en dergelijke, gekeken naar de internet snelheid Ping 6 down 86.8 up 92.3 dus ook dit zou geen probleem kunnen zijn. Tevens heb ik ook gekeken om het via 4g te doen op mijn telefoon en mijn telefoon als wifi punt voor de laptop maar ook dan hou ik het zelfde probleem.
Wie weet hier een oplossing voor???
Groetjes