Skip to main content

Afgelopen maand heb ik HBO Max geïnstalleerd naar aanleiding van een actie via een mail bericht. Doel was om wielrennen te kunnen bekijken , deze zouden in de toekomst bij Eurosport komen te vervallen. Dit heb ik gedaan en wat schetst mijn verbazing alles wat sport betreft o.a. wielrenennen moet extra betaald worden. Dit is in de aanbieding misleidend!

Daarnaast blijkt nu mijn afstandsbediening niet meer geschikt te zijn om de HBO App te gebruiken, dit streamen kan wel met een HDMI aansluiting via de PC of een dongel.

De nieuwe afstandsbediening in combinatie met een settopbox zou de oplossing zijn omdat ik dan HBO Max als app kan gebruiken. Helaas heeft jullie helpdesk de opmerking dat dit niet kan omdat ik een reductie heb op mijn abonnement van € 10 euro tot dec. 2025. Ik heb hier grote moeite mee omdat ik net zoveel als iemand anders en ik zeker niet hetzelfde kan gebruiken.

Graag zou ik hiervoor een goede oplossing hebben in elk geval de nieuwste afstndsbedieningen settopbox,

U heeft er zelf voor gekozen om uw oude abonnement te verlengen met korting. En dat betekent dat u nu geen recht heeft op de nieuwe TV+ ontvanger. 

Voor de nieuwe TV+ ontvanger had u uw abonnement om moeten laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dat heeft u niet gedaan.

U kunt een Chromecast met afstandsbediening aanschaffen...

... voor 40 euro. Daar kunt u net zoveel mee als met de TV+ ontvanger. 


Reageer