Skip to main content

Staat “HD Glas zenders op 1 ” nog ergens op de backlog van 2020? Leuk en aardig dat nieuwe TV menu, maar het blijft onhandig dat de HD Glas zenders op 66X staan. 

@zeilbood Ik kan me voorstellen dat je die zenders graag gewoon vanaf kanaal 1 wil zien. Dit is een onderwerp dat met enige regelmaat voorbijkomt, maar ik kan je hier helaas geen duidelijkheid over geven. Ik weet het namelijk ook niet. Voorlopig zullen we het nog moeten doen met de huidige situatie.   


Is deze feature inmiddels al wat hoger op de backlog geplaatst?


Dit is al lang geleden uitgesteld en van uitstel komt... juist, afstel zo vrees ik. 


Het zou fijn zijn als een moderator eens toelichting zou geven waarom kpn deze lang geleden gedane belofte nog steeds niet nakomt?


Zeer goede vraag.

Om de zoveel maanden zet ik mijn topic ook weer bovenaan.

Zie ook hier.

 

Ik en velen hopen dat KPN het snel voor elkaar maakt.

Maar we wachten al meer dan 4 jaar.😣


Centraal topic👇:

 


Goedemiddag zodra er nog steeds koper aansluitingen zijn zal dat volgens mij niet gebeuren. Glasvezel zenders op 1 helaas ikzelf wil het ook graag weet dat het 4 jaar geleden beloofd is.🤔


Goedemiddag zodra er nog steeds koper aansluitingen zijn zal dat volgens mij niet gebeuren.

Inderdaad. Dit. Vermoed ik ook. ( @cornelis48 )

Feitelijk zijn koper en glas gelijk. Ook voor koper kán het “HDglas pakket” aangezet. Heb 't hier weken gehad voordat de glasvezel werkte. Gaan ze alleen niet doen; de knooppunten van DSL storten compleet in.
Dus op deze technische manier zal er een '’blokkade'’ of '’probleem'’ zijn om HDglas ook via 1 t/m 10 te krijgen.
Op die manier gaat HDglas pas naar 1 t/m 10 als overal glasvezel is en nergens meer DSL. Of DSL tot en met 11 Mbps, want daar levert kpn sowieso geen KPN TV op.


Goedemiddag zodra er nog steeds koper aansluitingen zijn zal dat volgens mij niet gebeuren.

Inderdaad. Dit. Vermoed ik ook. ( @cornelis48 )

Er is (technisch gezien) geen enkele reden om daar op te wachten.


Anno bijna 2023 mag het helemaal geen probleem zijn.

 

Zie ook hier voor de topic met veel info.😉


Ik heb geen extra informatie over wanneer en of dit gaat gebeuren helaas! Natuurlijk delen we het overal als we wél meer informatie hebben.


Als ik het goed begrijp krijgt  KPN tv+ wel de glaszenders op 1.  Ik lees niet terug dat dit ook gebeurt bij de overige tv abonnementen? Je zou verwachten dat dit ook moet kunnen. 

Afwachten dan maar.


Als ik het goed begrijp krijgt  KPN tv+ wel de glaszenders op 1.  Ik lees niet terug dat dit ook gebeurt bij de overige tv abonnementen? Je zou verwachten dat dit ook moet kunnen. 

Afgelopen zondag is dat een uurtje actief geweest.