Skip to main content

Beste,

 

Bij de verbouwing is er tijdens het verhuizen van de spullen helaas onze 2e HD TV ontvanger kwijtgeraakt. Is er een mogelijkheid om deze opnieuw aan te vragen?

 

Ik hoor het graag!

 

Met vriendelijke groet,

 

Tracey

Goedemiddag @Tracey84, welkom! U kunt het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Kan wel even duren voordat ze reageren hier. Zij kunnen je vast wel verder helpen! Hopelijk heb ik u zo voldoende geïnformeerd.


Welkom op ons forum @Tracey84. Ik zag dat je het advies van @fame29 al had opgevolgd en je gegevens ingevuld.
Ik heb hierop direct je gegevens erbij gepakt, maar ik loop tegen een probleempje aan. Bij het bekijken van je abonnement zag ik dat je "maar” 1 tv-ontvanger in je pakket hebt zitten. Deze is aangesloten en actief.
Aangezien jij aangeeft dat je de 2e ontvanger bent kwijt geraakt, maar je er maar 1 in je pakket hebt zitten, kan ik je geen vervangende ontvanger toesturen. Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten!