Skip to main content

Goedendag,

Ik zie nog maandelijks E5,- terugkomen op mijn nota voor HD tv-ontvanger met harddiskrecorder die ik allang niet meer in gebruik heb.

De ontvanger is ook dermate verouderd dat deze waarschijnlijk niet meer kan werken als IPTV ontvanger.

Graag wil ik de E5,- verwijderd hebben van mijn nota.

Vr. Peter Donker.  (ook intern te bereiken, zie interne gids kpn)

Graag jullie reactie.

Hi Peter, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Zou je ook het serienummer willen vermelden van de ontvanger? Dit kun je vinden op de onderkant van de ontvanger. 
 


Hallo Alex,

Bedankt voor je vlotte reactie.

Heb mijn profiel bijgewerkt met de relevante gegevens. Je mag me morgen evt. bellen of chatten via kpn teams.

Serienummer van de oude -in onbruik geraakte- tv ontvanger: 1942552546, betreft VIP1960-9DB 256.

Deze ontvanger kan ik terugsturen (als dat noodzakelijk is) of zelf naar het milieu-park brengen.

Hoor het graag, ik betaal al behoorlijk lang voor dit in onbruik geraakte product, misschien is er met terugwerkende kracht restitutie mogelijk? 

Mogelijk zijn misschien nog meer kpn klanten waarop de onbruikbare tv ontvanger met harddisk nog gefactureerd worden?

Ben ook kpn-tester voor Atlantis, in die rol krijg ik soms nieuwe producten om te reviewen.  In het Atlantisforum verwees men mij naar de formele klantingang van kpn voor deze nota- kwestie.

Hoor/lees graag van je.

 

Vr. Gr. Peter.


Ik mis wel je postcode en huisnummer in je profiel:disappointed_relieved:


Sorry Alex, had profiel niet goed opgeslagen.  Nu bijgewerkt. 


Best kpn forum,

Wacht nog op een reactie, profiel is nu up to date.

Vr. Gr. Peter.


Dankjewel voor het invullen.

Ik zie 1 ontvanger op je factuur en in je pakket. Dat hoort bij je pakket. Wil je helemaal geen iTV meer van ons? 


Hallo Alex,

De omschrijving HD ontvanger met harddisk is onjuist. KPN ondersteund dit verouderde product niet (meer).

Ik gebruik momenteel 1 ontvanger zonder harddisk.

Als hierbij toch die E5,- per maand hoort zijn de juiste kosten in rekening gebracht en is er geen aanpassing nodig.  Alleen omschrijving ontvanger met harddisk klopt dan niet meer…

Vr Gr Peter.


Ik snap het nu. Ik heb dit aangepast.