Skip to main content

Goedemorgen,

Wie kan mij vertellen of er op de KPN Box RoHS 643850 de functie HDMI Cec zit? Of heeft dit met de software van KPN te maken?

Wie kan mij met deze vraag helpen?

Alvast bedankt 

Groeten Irene

 

 

 

Hoi @Irene026 
Dat type nummer zegt me totaal niets
Wat staat er voorop de box?

7022 of 2052 of…..

Overigens is dat meestal geen instelling, maar je TV moet dat ook ondersteunen anders werkt het ook niet.


Hoi @huistijger ,

 

Bedankt voor je reactie. Op de voorkant staat niks, maar het gaat om zakelijke tv. Hierbij een foto van de sticker van de onderkant. 

Ik was op de hoogte van de tv, dank je voor de tip. Maar voordat ik een tv aanschaf met deze functionaliteit wil ik graag weten of de tv ontvanger het ondersteunt 🙂. Bedankt alvast voor je hulp!


Aha dat verklaart alles
Deze TV ontvanger hebben we hier niet

Dit is het consumentenforum je moet het zakelijk forum hebben

Of bellen 0800 0403


Dank je wel @huistijger. Ik heb al een paar gebeld met het zakelijke nummer. Maar ik had nog niet het zakelijke forum gezien🙈. Bedankt voor je hulp.

 

Fijn weekend!


RoHS is geen merk, @Irene026.

RoHS staat voor Restriction of Hazardous Substances, wat vertaald kan worden naar "Beperking van Gevaarlijke Stoffen". Het is een Europese richtlijn die is opgesteld om het gebruik van bepaalde gevaarlijke stoffen in elektrische en elektronische apparatuur te verminderen. 

Ik denk niet dat de apparatuur van kpn-zakelijk met afwijkende software werkt. De oudere ontvangers ondersteunen HDMI-CEC beperkt.


Beste Berteman,

 

Bedankt voor je reactie en uitleg! Ik weet even voldoende en weer wat geleerd 😀.

Fijne dag!