Skip to main content

Heb een KPN tv abo, werkt prima op tv, maar ik mag niet op de iPad kijken en de app installeren voor (intractieve) tv. Geprobeerd maar kom dan direct en ongevraagd in de Mijn KPN omgeving. Heb ESPN en wil vanavond voetbal elders kijken, op de iPad. 

Wat gebeurt er dan bij het installeren van de iTV app of het gebruiken van de iTV app op jouw iPad?

Wat voor een melding krijg je?


Ik kom alleen maar in de Mijn KPN omgeving, telkens weer. Nooit in de tv app, ook al installeer ik m. Dit gaat niet iets worden, heb me er al bij neergelegd.


In fact dit zit ik dus ook te tikken in de TV app 😀


En je weet zeker dat je deze: https://apps.apple.com/nl/app/kpn-interactieve-tv/id453092149 gedownload hebt en niet de KPN Thuis app


Ik kom alleen maar in de Mijn KPN omgeving, telkens weer. Nooit in de tv app, ook al installeer ik m. Dit gaat niet iets worden, heb me er al bij neergelegd.

Dus als jij de iTV app start wordt de MijnKPN app geopend?

In fact dit zit ik dus ook te tikken in de TV app 😀

En ook het forum start je door de iTV app te openen?

 

Plaats dan eens een screenshot van het knopje waarmee je de iTV app opent.


En je weet zeker dat je deze: https://apps.apple.com/nl/app/kpn-interactieve-tv/id453092149 gedownload hebt en niet de KPN Thuis app

Ja inderdaad gek hè 


En je weet zeker dat je deze: https://apps.apple.com/nl/app/kpn-interactieve-tv/id453092149 gedownload hebt en niet de KPN Thuis app

Ja inderdaad gek hè 

Plaats dan eens een screenhot van het knopje waarmee je de iTV app opent.


En je weet zeker dat je deze: https://apps.apple.com/nl/app/kpn-interactieve-tv/id453092149 gedownload hebt en niet de KPN Thuis app

Ja inderdaad gek hè 

Plaats dan eens een screenhot van het knopje waarmee je de iTV app opent.

 


Inmiddels gaat avond afspraak niet meer door en kan ik gewoon thuis FC Utrecht kijken; meevallertje.


Maar waar is nu die knop die je gebruikt om de iTV app te openen?

Heb je echt de iTV app van KPN (klik) al wel geinstalleerd op jouw iPad?


Maar waar is nu die knop die je gebruikt om de iTV app te openen?

Heb je echt de iTV app van KPN (klik) al wel geinstalleerd op jouw iPad?

Echt echt echt. Ik waardeer je betrokkenheid. Maar ik zit in een loep. Ook als ik op jouw link druk kom ik direct waar ik nu zit te tiepen. Ik weet niet wat je met knop bedoelt. De app staat hier netjes geïnstalleerd, kan ik op drukken en dan kom ik hier.n


Maar waar is nu die knop die je gebruikt om de iTV app te openen?

Heb je echt de iTV app van KPN (klik) al wel geinstalleerd op jouw iPad?

Echt echt echt. Ik waardeer je betrokkenheid. Maar ik zit in een loep. Ook als ik op jouw link druk kom ik direct waar ik nu zit te tiepen. Ik weet niet wat je met knop bedoelt. De app staat hier netjes geïnstalleerd, kan ik op drukken en dan kom ik hier.n

Plaats dan eens een screenshot van de knop waar je op drukt om de iTV app te starten.

Dat is dus niet de knop van de MijnKPN app…

...maar de onderstaande van de iTV app.

 


Maar waar is nu die knop die je gebruikt om de iTV app te openen?

Heb je echt de iTV app van KPN (klik) al wel geinstalleerd op jouw iPad?

Echt echt echt. Ik waardeer je betrokkenheid. Maar ik zit in een loep. Ook als ik op jouw link druk kom ik direct waar ik nu zit te tiepen. Ik weet niet wat je met knop bedoelt. De app staat hier netjes geïnstalleerd, kan ik op drukken en dan kom ik hier.n

Plaats dan eens een screenshot van de knop waar je op drukt om de iTV app te starten.

Dat is dus niet de knop van de MijnKPN app…

...maar de onderstaande van de iTV app.

 

Ik weet niet precies hoe MAAR DIT HIELP,  ik zit ineens in een wedstrijd van Ajax, da’s weliswaar geen FC Utrecht maar belangrijkste is dat ie t doet! Hopelijk houd ik dit vast. Dank voor je hulp.


@rbesemer Welkom op het forum! Ik kwam je topic tegen en ik zag dat WJB en Speedmaster je van uitstekend advies hebben voorzien. Alles werkt nu dus? Je kan van alle functies gebruikmaken? Als ik nog iets kan doen laat het dan weten!