Skip to main content

Donderdag geen tv

Stappen volgens website doorlopen

Klantenservice gebeld: stappen nog 4 keer doorlopen zonder resultaat. Modem getest: dat doet het. Ik zou een nieuwe tv-ontvanger krijgen. Ik krijg een bericht wanneer ik hem op kan halen bij het postkantoor. Vrijdag geen bericht. Zaterdag geen bericht. Weer gebeld: hij lag een dag eerder al bij het postkantoor, maar ze waren vergeten een bericht te sturen.

Zaterdag pakketje opgehaald. Geen tv-ontvanger, maar een modem. Weer bellen. Foutje! Nieuwe tv-ontvanger komt maandag. 

Maandag pakketje opgehaald. Tv doet het met de nieuwe ontvanger ook niet. Zelfde foutmelding. Weer gebeld. Advies: nieuw modem. Ik wordt in de wacht gezet, waarop de verbinding wordt verbroken.  Ik weet niet of het modem nu wel of niet verstuurd zal worden. Weer bellen. Weer in de wacht gezet, waarop de verbinding wordt verbroken.

Probleem gemeld via chat op Facebook. Enige mogelijkheid: bel de klantenservice (die ik ondertussen al 6 keer heb gebeld zonder resultaat). Ik ben uren kwijt aan bellen en het leidt nergens toe. 

Kortom: er is geen enkele mogelijkheid om tot de klantenservice door te dringen. 

Áls ik mijn abonnement op zeg (wat ik liefst vandaag nog doe) moet ik een afkoopsom betalen, terwijl in de 7,5 maanden dat ik klant ben gedurende 4 weken geen internet of tv-ontvangst had. Waanzin!

Welkom op het Forum.

Wij zijn net als jij klant van KPN.

Alleen de moderator op het forum werkt bij KPN.

Erg vervelend dat je nog steeds geen TV kan kijken.

 

Geen internet?

Dat kan aan de Experiabox liggen of aan het punt waar de kabel (glas of koper) binnenkomt, maar ook aan de KPN centrale.

Welke Experiabox heb je en zijn de lampjes allemaal groen of rood en bij rood welk lampje brand rood.

 

Kan je uitleggen wat het probleem met de TV decoder precies is?

Welke melding krijg je?

Welke Experia Box heb je?

Hoe is alles aangesloten? Bedraad of via het elektriciteit net met net adapters?

Welke melding krijg je op de TV?

Heb je koper of glas?

 


De antwoorden op jouw vragen heb ik vorige week donderdag al doorgegeven aan de klantenservice.

Ik heb net gebeld om mijn abonnement op te zeggen. Nu komt er morgen een monteur.

In december 2019 had ik 3 weken geen internet en tv. Ook toen werd pas actie ondernomen toen ik het contract wilde ontbinden.

Opzeggen kan nu niet. Dat zou me 170 euro kosten. Maar per 1 januari 2021 beëindig ik het abonnement. 

 

 


@Chantalc , zoals ik al aangaf, wij werken niet bij KPN.

Ik heb ook nooit bij KPN gewerkt.

Dus informatie van klantenservice krijgen wij echt niet te zien.

Alleen de moderator op het forum werkt voor KPN.

 

Helaas kan ik je niet helpen, al doe ik dat graag.

 

Vergeet niet, mensen maken fouten.

Voor mij is dat geen reden om een abonnement op te zeggen.

Dit soort fouten worden bij andere providers ook gemaakt.

En van mij mogen mensen fouten maken. 

 

Kijk na de voor- en nadelen tussen de diverse providers. 


Van mij mogen mensen ook fouten maken. Maar dat er pas iets gedaan wordt als je je abonnement wil opzeggen, is geen menselijke fout. Dat is klanten in de kou laten staan totdat je ze dreigt te verliezen. En als dat één keer gebeurt, dan kan het toeval zijn. Maar twee in minder dan een jaar .…

Ik hoop dat de monteur iets kan doen morgen en voor de rest is het een kwestie van mijn tijd uitzitten