Skip to main content

Ik heb nog de arris VIP2952 V2  ontvanger.  Ik heb mijn abonnement nu aangepast en opnemen geselecteerd. Krijg ik nu de  automatisch de kpn TV+ box toegestuurd ?

Ik wil graag Viaplay via de app op tv kijken en dat gaat met de oude Arris ontvanger niet.

Groeten

Jan

Nee dan moet u overstappen naar de nieuwste abonnementsvorm.  Kijk hier naar de mogelijkheden. 


Dank je het is gelukt.  Ik kwam zelf niet op die pagina weet ook niet waarom. 


Dank je het is gelukt.  Ik kwam zelf niet op die pagina weet ook niet waarom. 

 

Wat is gelukt?

U heeft via MIJNKPN of gratis via 0800-0402 het abonnement aangepast naar KPN tv+?

 

Bij het abonnement KPN tv+ krijgt u de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Dat is een mediabox. 


Dank je het is gelukt.  Ik kwam zelf niet op die pagina weet ook niet waarom. 

Wat fijn dat het gelukt is Jan, welkom op de KPN Community! Open gerust nog eens een topic wanneer je verdere vragen hebt over onze diensten!

Ik wens je een fijne dag 🙂 .


Ik had al een aanpassing gedaan in het abonnement.  En nu heb ik  dus het abonnement verlengd. Nu staat in mijnkpn:   Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.

Duurt het nu een maand voordat het nieuwe abonnement ingaat ?


Dank je het is gelukt.  Ik kwam zelf niet op die pagina weet ook niet waarom. 

 

Wat is gelukt?

U heeft via MIJNKPN of gratis via 0800-0402 het abonnement aangepast naar KPN tv+?

 

Bij het abonnement KPN tv+ krijgt u de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Dat is een mediabox. 

Ja dat heb ik gedaan via mijn KPN.  Alleen omdat ik daarvoor al een wijziging heb gedaan staat er nu :

Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.

Dus waarschijnlijk nu een maand wachten ?


U heeft toch niet eerst het oude abonnement verlengd toch? Want dan kunt u daarna niet meer wijzigen naar TV+. U zult dan 1 of 2 jaar moeten wachten. Verlengen is een nieuw contract. Dat zal eerst uitgezeten moeten worden.

Kan @Remco van KPN dit even nakijken? Er is denk ik sprake van 14 dagen bedenktijd, dus binnen die 14 dagen kan dat vast nog wel gecorrigeerd worden. Maar dan moet da wel op tijd gebeuren. 

@Janp19 heeft u uw forumprofiel ingevuld? 

https://forum.kpn.com/settings/profile


U heeft toch niet eerst het oude abonnement verlengd toch? Want dan kunt u daarna niet meer wijzigen naar TV+. U zult dan 1 of 2 jaar moeten wachten. Verlengen is een nieuw contract. Dat zal eerst uitgezeten moeten worden.

Kan @Remco van KPN dit even nakijken? Er is denk ik sprake van 14 dagen bedenktijd, dus binnen die 14 dagen kan dat vast nog wel gecorrigeerd worden. Maar dan moet da wel op tijd gebeuren. 

@Janp19 heeft u uw forumprofiel ingevuld? 

https://forum.kpn.com/settings/profile

Ik zag net in mijn kpn dat de bestelling met kpn tv + box onderweg is dus het moet goedkomen.


Ok. Dan komt het vast goed.


Dat komt dan vast goed inderdaad maar mocht je nog twijfelen, vul dan jouw profiel in en dan kijk ik even voor je!


Reageer