Skip to main content

Even een vraag, op vrijdag  7 april (Goede vrijdag heb ik mijn defecte tv ontvanger bij de kpn winkel in Hoofddorp omgewisseld voor een nieuwe. Daarbij werd uiteraard gekeken naar het abonnement en uiteraard was er een beter aanbieding. na mij overgehaald te hebben, en met een nieuwe ontvanger op zak snel naar huis om te installeren. Echter kreeg de melding dat er te veel ontvangers op het abonnement zat en de nieuwe ontvanger kon niet geinstaleerd worden. De volgende dag gelijk terug gegaan naar Hoofddorp en het probleem werd opgelost (zeiden ze), en er werden direct 2 nieuwe ontvangers opgestuurd. Deze zijn tot op de dag van vandaag nooit ontvangen.

Door persoonlijke omstandigheden heb ik helaas niet eerder kunnen reageren, maar vandaag maar weer eens Hoofddorp bezocht. Het probleem kon daar niet opgelost worden omdat eerst de aanvraag voor een glasvezelaansluiting weer overgezet moest worden op aanvraag koper verbinding. mijn andere kastje van de slaapkamer werk namelijk nog steeds op het kopernet. Ik moest maar bellen naar 0800-0402.

Deze mensen aan de telefoon weten werkelijk niets van netwerkverbindingen en ik kreeg uiteindelijk te horen dat de verbinding op koper, (waar het nog steeds op staat??????) pas op 27 juni omgezet kon worden. HET WERKT GEWOON NU OP KOPER!!!!. 

Ik wil een klacht hierover indienen en een vergoeding hebben voor de slechte service en 3 keer naar Hoofddorp moeten rijden zonder resultaat.

Er  is een zogenaamd klachtenformulier, maar die kan ik niet vinden en kom steeds bij de site waar gevraagd word staat uw vraag hierbij en ander bel 0800-0402 hahaha.

 

KPN hoe lossen jullie dit op????. Ik ga anders naar een andere provider.

@joas2023 Welkom op het forum. 

Wat vervelend om te lezen dat de overgang naar de nieuwe abonnementsvorm niet goed is verlopen. 

Ik begrijp dus dat je in eerste instantie zelf een overgang naar glasvezel hebt aangevraagd? 

En dat hierna je tv ontvanger defect is geraakt en dat ze in de winkel opnieuw een wijziging voor je hebben gedaan. Klopt dat?

Dat zou inderdaad voor problemen kunnen zorgen omdat er niet 2 wijzigingen naast elkaar kunnen bestaan. 

Wat is op dit moment de wens? Zou je inderdaad graag over willen naar een nieuwe abonnementsvorm met 2 tv ontvangers?