Skip to main content

Goedemorgen, Wij zijn sinds vorige week overgestapt van KPN naar budget alles in 1 (wat in feite ook gewoon KPN is). We hadden al eerder de tv ontvangers en nieuwe modem gekregen en ik heb 1 tv ontvanger al eerder in gebruik genomen met mijn oude abonnementsnummer van KPN. Het probleem is nu dat ik nergens meer dat abonnementsnummer kan veranderen. Kan iemand mij helpen?

Goedemorgen @Luuk81,

Dat is iets wat inderdaad niet zelf via de ontvanger kan. Het snelste is om even te bellen met 0800-0402 om een medewerker daar de ontvanger te laten ontkoppelen van het oude nummer. Anders is het hier even wachten op een moderator die dat ook voor je kan doen (Als je de gegevens in je profiel van dit forum hebt ingevuld. Deze gegevens kunnen alleen de moderators zien).


@Luuk81 

Ik denk dat je contact moet opnemen met Budget omdat je daar nu klant bent. En de apparatuur is ook door hun geleverd.


@Dreetje, 

Budget kan geen KPN accounts wijzigen. Daar de ontvanger nog aan een KPN account hangt (als ik het goed begrepen heb) zal er contact opgenomen moeten worden met KPN. Of de nieuwe ontvanger moet aangesloten worden, want deze is nog aan geen enkel account gekoppeld. Sowieso moeten er ontvangers retour gestuurd worden naar KPN daar er nieuwe geleverd zijn door Budget.


OK dank je wel Dreetje en TijtheMan. Ik neem wel even contact op via 0800-0402!


@Luuk81,

Wat houd je tegen om de nieuwe ontvanger van Budget aan te sluiten?

 


Die heb ik dus aangesloten maar heb daar mijn oude KPN abonneenummer mee geregistreerd en die kan ik dus nu niet meer wijzigen. Geen idee of dat problemen gaat opleveren in de toekomst, maar kan me voorstellen dat die straks stopt met werken.


Hi @Luuk81, welkom hier. 

Dit is inderdaad een lastige. Mag ik even kijken of ik die ontvanger los kan koppelen? Of zit inmiddels al gelukt via de telefonische klantenservice?Â