via optische kabel geen geluid op de denon m41.
Toslink staat aan.
Op display wel vermelding van het kanaal
Wat doe ik fout?
via optische kabel geen geluid op de denon m41.
Toslink staat aan.
Op display wel vermelding van het kanaal
Wat doe ik fout?
Beste ​
Als je met een S/PDIF-kabel verbinding wilt maken moet je aan de Denon-kant voor de digitale ingang kiezen, digital in optical 1 of 2 achterop de Denon.
Als je dan geluid vanuit de tv of decoder wilt horen, moet je op de Denon de betreffende digitale ingang kiezen om af te stemmen.
Succes
Â
ik wil aansluiten op de sagecom 7022 via een optische kabel.
Op de denon krijg ik de kanalen te zien maar krijg geen geluid. Als dat ook nog lukt ben ik blij.
Albert
Je moet op de tv-ontvanger ook instellen dat geluid via de optische uitgang gestuurd miet worden.
Volgens deze pagina staat het standaard uit (stukje naar beneden scrollen op de deze pagina:
https://community.kpn.com/kennisbank%2Dkpn%2Dtv%2D149/geluidsinstellingen%2Dvan%2Dde%2Dkpn%2Dtv%2Dbox%2D573657
Donald
Beste donald,
Â
staat aangevinkt.
Het gekke is dat op op de denon wel de kanalen kan kiezen maar er is geen geluid. De kanalen met beschrijving worden op de display getoond.
Het is waarschijnlijk een geluidsprobleem wat via kpn niet doorkomt. Met een losse dab kabel prima geluid en 60 zenders, maar ik wil de kabel kwijt.
Zijn er nog suggesties ofeen monteur?
Dank voor het meedenken.
Albert
Â
Beste ​
Je bent denk ik in de war met de FM-kanalenkiezer van de Denon.
Op de KPN-decoder stel je een radiokanaal in vanaf kanaal 801 en verder, op de Denon kies je de juiste geluidsingang en dan heb je geluid.
Beste ​
Â
ik heb alles nog eens nagelopen met de info van KPN. Het is niet gelukt.
Ik laat het maar zo. Helaas.
Dank ieder voor het meedenken.
Albert
Beste ​
We krijgen het beestje wel aan de praat hoor, de moed niet opgeven.
Succes.
dit werkt. Ik moet wel op de afstansbediening op de knop radio drukken voor geluid. Dit heb ik nergens elders gelezen.
Dank voor de hulp. Alleen jammer dat kpn niet de namen van de zenders meestuurt zoals wel via een antenne gebeurd.
Ik ben er blij mee.
Â
Albert
Vraag van mijn kant dus opgelost.
Â
Albert
Beste ​
De zender namen en logo's zijn op het tv toestel te zien tijdens het afstemmen. Als je dan de zender gekozen hebt kun je de tv weer uitzetten en via de Denon luisteren.
Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.