Skip to main content

Bij de vorige afstandsbediening kon ik in de gids op het scherm zenders verbergen als ik deze niet gebruikte. Bij de nieuwe afstandsbediening vind ik deze mogelijkheid niet terug waardoor het flink zoeken naar een zender terwijl ik het merendeel niet nodig heb.

Bestaat de mogelijkheid van het verbergen van zenderkanalen nog op de nieuwe KPN TV+ afstandsbediening en zo ja hoe is dit te regelen?

Dat kan op dit moment nog niet.


Hallo @MACLEM, zoals mede-forumlid wjb al aangeeft is deze optie op dit moment niet beschikbaar bij KPN TV+
 

Dat kan op dit moment nog niet.


Wanneer deze optie mogelijk zal worden, dan zullen we dit zeker vermelden in de Product Updates.


Hm, we zijn nu twee maanden verder en het kan nog steeds niet! Hoe lang gaat dat duren?

ben overigens niet echt onder de indruk van het nieuwe kastje. Veel extra knoppen drukken en geluids responses bij overschakelen is nog steeds knudde . Veel zaken op de afstandsbediening waar ik geen behoefte aan heb. Moet onderhand een cursus volgen om uit te vinden waar alkes is opgeborgen in het menu.

Voor mij niet intuïtief .

ga voorlopig nog even het oude kastje gebruiken. Nieuwe heeft voor mij geen voordeel.


Gebruik ook het oude kastje nog steeds maar daar heb ik TV+ niet voor aangeschaft.

KPN los dit op s.v.p.

Voorkeurzenders kunnen instellen behoort prioriteit 1 te zijn!!!