Ik heb allerlei apps zoals netflix prime etc. maar geen HBO Max. Daarvoor moet ik kennelijk een tv ontvanger 5202 hebben. Hoe kom ik aan een andere tv ontvanger die dit wel heeft?
Hallo
Je kunt (mits contractvrij) jouw abonnement bij KPN verlengen. Je ontvangt dan de nieuwste ontvanger van KPN. Deze ontvanger heeft alle apps die je nodig kan hebben.
Dat verlengen kan via internet via deze link:
https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet
Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.
Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:
Je hebt een grote kans dat jouw abonnement ook goedkoper gaat worden. De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht. Check goed de verschillen met jouw huidige abonnement:
Laat je niet te veel afleiden door het topic “Feature request” Dat is een uit de kluiten geworden wensenlijst.
Persoonlijk ben ik dik en dik tevreden over de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)
Het is een mediabox die goed wekt.
Uiteraard heb ik nog wel een paar wensen, maar letterlijk maar een paar.
Hoi
Helaas nog weer twee jaar wachten. Net het contract verlengt. Leermomentje. Niet meer doen.
Helaas nog weer twee jaar wachten. Net het contract verlengt. Leermomentje. Niet meer doen.
Hoi
Als je letterlijk vanavond (2 december 2024) je contract bij KPN hebt verlengd, heb je ook daarop de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht).
Dus had je liever iets willen wijzigen binnen jouw abonnement, bijvoorbeeld omdat je graag de KPN TV+ Ontvanger (DIW7022) in je abonnement wilt, dan kun je het dus nog annuleren.
Zodra de annulering helemaal verwerkt is door het systeem, kun je opnieuw een verlenging plaatsen, met daarbij de KPN TV+ Ontvanger.
Voor het annuleren van je nieuwe verlenging, dien je wel even telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van KPN, via 0800-0402 of 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting).
Dit kan vanaf morgenochtend 08:00 uur weer.
De medewerker die je dan te spreken krijgt, kan dan eventueel ook gelijk een nieuwe verlenging voor je plaatsen.
Ik vind het ook niet netjes van KPN om op die manier “oude” abonnementen te verlengen.
Ze moeten er ook op wijzen dat er een nieuw abonnement bestaat met andere apparatuur.
Dank allen voor de feedback.
Dank allen voor de feedback.
Hoi
Is het je nog gelukt, om de verkeerde verlenging te annuleren?
En vervolg de juiste verlening te plaatsten?
Ben erg benieuwd.
Heb je geen moderne smart-tv?
Daar zit de app voor HBO gewoon in.
Anders even een Chromecast Google-TV HD of 4k kopen. Ze zijn onder andere bij Mediamarkt en Coolblue nog te krijgen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.