Skip to main content

ik heb 2 extra tv ontvangers aangevraagd bij mijn abonnement.  krijg ik dan nog wel de tv ontvangers thuis gestuurd,  en zoja hoelang duurt dat?  want als ik bij mijn bestelling kijk zegt hij dat de bestelling is afgerond. Maar hoe kan iets afgerond zijn terwijl ik nog niks heb om aan te sluiten.

 

1 werkdag


@hemani Welkom op het forum. 

Heb je de tv ontvangers ondertussen mogen ontvangen? 


nee tot nu toe nog niks ontvangen. 


nee tot nu toe nog niks ontvangen. 

Ze worden waarschijnlijk naar een PostNL pakketpunt bij u in de buurt opgestuurd. Daar krijgt u dan een SMS of email over. Kan het zijn dat u die gemist heeft?


nee geen mail of SMS ontvangen.


Gewoon opnieuw proberen 


@hemani Ik zie dat je je forumprofiel al ingevuld had. 

Ik zie ook dat je klant bent bij XS4ALL, ik zou in dit geval willen adviseren even telefonisch contact met hen op te nemen via 020-3987666. 

Dan kunnen mijn collega's controleren of dit goed gaat en of de tv ontvangers inderdaad onderweg zijn! 


Xs4all is geen kpn😉


nou dat xs4all geen kpn is weet ik ook wel.

maar kpn heeft wel xs4all overgenomen.

en als ik mijn abonnement aan wil passen moet dat in de app van kpn, want bij xs4all kan ik niet meer inloggen. dus dan ga ik er ook vanuit dat kpn ook moet kunnen helpen. 

maar nu het mooiste van alles. heb dus 2 extra ontvangers aangevraagd en nu krijg ik van kpn een retourdoos om 1 ontvanger retour te sturen. lol toch.

 


Heel vreemd, heb je xs4all al gebeld. Vaak is dat effectiever. 


nee moet ik nog doen. moest eerst werken.


nou gebeld en alles doorgenomen.

 waarschijnlijk krijg ik ze morgen. we wachten af.

 


nou meende dat alles goed was doorgenomen. heb duidelijk doorgegeven van 2 ontvangers, maar vandaag ontvangen , en jawel 1 ontvanger.

nou het begin is er. morgen maar weer achteraan bellen. weer een half uur aan de lijn en weer lekker veel beltegoed kwijt.

maar ja je moet er wat voor over hebben.

 


Ik denk dat ze bij xs4all ook orderbevestigingen versturen, daarop staat wat afgesproken is. 


had het nummer van xs4all gebeld.

maar ja het loopt daar dus lekker door elkaar heen.

maar bel morgen wel weer  nieuwe ronde nieuwe kansen. zal vast een keer goed komen.