Skip to main content

Hoeveel korting krijgen jullie klanten met terugwerkende vanwege die trage TV-gids waarbij jullie al maandenlang een loopje nemen met jullie klanten.

Eens een solide- en betrouwbare KPN en dat is verworden tot EEN STELLETJE AMATEURS!!!!!

Wat is de opzegtermijn in deze omstandigheden en gaat het nu niet hebben over de update die eraan zit te komen want daar zijn jullie te laat, nee VEEL TE LAAT, mee.

Tot slot hoop ik dat veel van jullie klanten, net zoals ik, de amateurs laten voor wat ze zijn en over zullen stappen naar een BETROUWBARE PROVIDER met DITO SERVICE.

TOEDELEDOKI KPN…...sorry dat ik even stoorde maar SLAAP NU NAAR WEER LEKKER VERDER!!!

Er zijn eigenlijk geen betrouwbare providers meer over. Ik ben juist over gestapt van T-Mobile naar KPN omdat zij er ook een potje van maken. De concurrentie is moordend in deze sector. We willen allemaal zo min mogelijk betalen voor onze aansluiting en dat komt met een prijs. De kwaliteit hold achteruit. Ook moeten providers de komende jaren flink investeren in hun netwerken. Ook dat kost enorm veel geld en dat moet ergens vandaan komen.
Ziggo is naar mijn mening ook geen alternatief. Je betaald je een bult en is niet op elk adres even stabiel. Je kunt misschien het beste nog overstappen naar een kleine nieuwe provider. 


Nog ‘n toevoeging want gevraagd en ongevraagd zal ik jullie handelwijze rondbazuinen. Tijdens het huidige Coronatijdperk zal dat lastig op feestjes en verjaardagen gaan lukken maar consumentenprogramma’s, sociale media, NL-dagbladen etc. etc. zullen daar voor openstaan1


Zo dat lucht lekker op he. Veel succes bij je nieuwe provider. 


Stoom afgeblazen ventje?

 

En doooooor.


Ja daarom. Dat probeerde ik al te zeggen. Dit dreigen heeft totaal geen zin. Als je over stapt naar een andere provider dan blijf je waarschijnlijk toch op het KPN Netwerk of je moet overstappen naar het nog grotere en duurdere ziggo. Dus het zal KPN zorg zijn. 


Hierbij wil ik KPN in gebreke stellen wegens het eenzijdig niet deugdelijk leveren van de contractuele verplichtingen.
Reeds maandenlang is de digitale TV-gids zo goed als onbruikbaar en is het gebruik van de traditionele TV voorbehouden aan mensen met een sterke maag want over je nek gaan wordt hierdoor wel heel erg gemakkelijk gemaakt.

De toezegging dat u voor 20 januari 2021 het probleem verholpen zult hebben is op 12 januari j.l. al door uzelf in twijfel getrokken.

Mocht u de termijn van 14 dagen na heden overschrijden er nog steeds geen deugdelijke oplossing geboden worden dan ga ik ervan uit dat ik mijn contract met u door een nieuwe- en bonafide internetprovider op kan laten zeggen zonder dat hier nog verdere financiële verplichtingen mijnerzijds aan verbonden zijn.

Eerder heb ik aangekondigd consumentenprogramma’s etc. van uw handelwijze op de hoogte te brengen en dat heb ik vanmorgen al via e-mails en Twitter gedaan en zal daar gevraagd en ongevraagd mee door blijven gaan. Vanmorgen was slechts het begin.

Via uw website is het zelfs niet meer mogelijk een klachtenformulier o.i.d. in te vullen. Och ja, dit kan er ook nog wel bij want het is veel eenvoudiger om op te noemen wat er nog wel de KPN van weleer is overgebleven. Simpel een stelletje amateurs die de schaamte al ver voorbij zijn.
 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Ga je nou weer aan de gang? Bij de meesten mensen waaronder ik is het probleem opgelost. We hebben grotere problemen in de wereld momenteel. Als het je allemaal niet bevalt ga dan weg. Daar ben je vrij in.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Overdrijven is ook een vak blijkt maar weer. Als je niet tevreden bent, stap over naar een andere provider. Dit wat u nu doet heeft geen enkele meerwaarde dan dat u alleen uzelf opwindt.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hoeveel korting krijgen jullie klanten met terugwerkende vanwege die trage TV-gids waarbij jullie al maandenlang een loopje nemen met jullie klanten.

Eens een solide- en betrouwbare KPN en dat is verworden tot EEN STELLETJE AMATEURS!!!!!

Wat is de opzegtermijn in deze omstandigheden en gaat het nu niet hebben over de update die eraan zit te komen want daar zijn jullie te laat, nee VEEL TE LAAT, mee.

Tot slot hoop ik dat veel van jullie klanten, net zoals ik, de amateurs laten voor wat ze zijn en over zullen stappen naar een BETROUWBARE PROVIDER met DITO SERVICE.

TOEDELEDOKI KPN…...sorry dat ik even stoorde maar SLAAP NU NAAR WEER LEKKER VERDER!!!

Ik zou de volgende keer nog meer hoofdletters en uitroeptekenss gebruiken @nigel7 . Dit maakt echt heel veel indruk en zo kom je gelukkig ook totaal niet over als een schreeuwer....


Complimenten voor Adjudant Slimmerik want ook ik maak gebruik van de overstapservice en verlaat de KPN definitief op 7 mei a.s.. 
Sinds het jaar 2008 of 2009 ben ik abonnee bij KPN en ik had op z’n minst 5 jaar geleden al moeten vertrekken bij KPN die hun abonnees MINACHTEN!!!!!!! De dienstverlening en service is VER BENEDEN ALLE PEIL bij KPN.

Ik voel nu al herboren!!!!

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Sinds gister zijn de 14 dagen bedenktijd verstrekken en ga ik definitief over naar een andere provider en laat ik de husselzooi achter me.

Na mijn opzegging werd ik nog gebeld door een medewerker van KPN en kreeg ik op een zeer indoctrinerende manier te verstaan hoe goed KPN wel NIET was en hoe slecht de ervaringen met mijn nieuwe provider WEL niet zijn. Er bleef geen spaan van heel maar misschien ook niet van de beller want ik heb het telefoongesprek opgenomen en hij zou zijn stem nog weleens via een TV-programma terug kunnen horen. Zo’n verrassing is toch atijd leuk voor die man, maar voor KPN misschien iets minder!!!!
 


Sinds gister zijn de 14 dagen bedenktijd verstrekken en ga ik definitief over naar een andere provider en laat ik de husselzooi achter me.

Na mijn opzegging werd ik nog gebeld door een medewerker van KPN en kreeg ik op een zeer indoctrinerende manier te verstaan hoe goed KPN wel NIET was en hoe slecht de ervaringen met mijn nieuwe provider WEL niet zijn. Er bleef geen spaan van heel maar misschien ook niet van de beller want ik heb het telefoongesprek opgenomen en hij zou zijn stem nog weleens via een TV-programma terug kunnen horen. Zo’n verrassing is toch atijd leuk voor die man, maar voor KPN misschien iets minder!!!!

 

Admin: bericht naar je eigen topic verplaatst


Sinds gister zijn de 14 dagen bedenktijd verstrekken en ga ik definitief over naar een andere provider en laat ik de husselzooi achter me.

Na mijn opzegging werd ik nog gebeld door een medewerker van KPN en kreeg ik op een zeer indoctrinerende manier te verstaan hoe goed KPN wel NIET was en hoe slecht de ervaringen met mijn nieuwe provider WEL niet zijn. Er bleef geen spaan van heel maar misschien ook niet van de beller want ik heb het telefoongesprek opgenomen en hij zou zijn stem nog weleens via een TV-programma terug kunnen horen. Zo’n verrassing is toch atijd leuk voor die man, maar voor KPN misschien iets minder

!!
 


Sinds gister zijn de 14 dagen bedenktijd verstrekken en ga ik definitief over naar een andere provider en laat ik de husselzooi achter me.

Na mijn opzegging werd ik nog gebeld door een medewerker van KPN en kreeg ik op een zeer indoctrinerende manier te verstaan hoe goed KPN wel NIET was en hoe slecht de ervaringen met mijn nieuwe provider WEL niet zijn. Er bleef geen spaan van heel maar misschien ook niet van de beller want ik heb het telefoongesprek opgenomen en hij zou zijn stem nog weleens via een TV-programma terug kunnen horen. Zo’n verrassing is toch atijd leuk voor die man, maar voor KPN misschien iets minder!!!
 


Sinds gister zijn de 14 dagen bedenktijd verstrekken en ga ik definitief over naar een andere provider en laat ik de husselzooi achter me.

Na mijn opzegging werd ik nog gebeld door een medewerker van KPN en kreeg ik op een zeer indoctrinerende manier te verstaan hoe goed KPN wel NIET was en hoe slecht de ervaringen met mijn nieuwe provider WEL niet zijn. Er bleef geen spaan van heel maar misschien ook niet van de beller want ik heb het telefoongesprek opgenomen en hij zou zijn stem nog weleens via een TV-programma terug kunnen horen. Zo’n verrassing is toch atijd leuk voor die man, maar voor KPN misschien iets minder!!!!...
 


En binnenkort komen er 3 nieuwe abonnees bij omdat ik ze het geadviseerd heb.

 

Toedels hoor.


Wellicht eendagskuikens?????? Soort zoekt soort!!!!

 

 


Wellicht heeft de man die u belde WEL gelijk. Het gras is niet altijd groener bij de buren. Desondanks veel succes/sterkte bij uw nieuwe provider. Laat u nog even weten hoe het bevalt?


Kpn heeft ruim 2.5 miljoen klanten en dan gaat er weleens wat mis. Problemen worden altijd opgelost maar daar moet je ze wel de kans voor geven. Dat is jou afnemersplicht. Blijkbaar kan kpn niets goed doen in jouw ogen.  Vijf jaar geleden liep je al te huilen. Er zijn providers genoeg dus ga dan naar een ander. Die keus heb je.


Weet je wat het is, je hebt klanten die je graag wilt houden en klanten die je kunt missen als kiespijn, ik weet wel onder welke ik jou schaar.:hand_splayed:

Ook problemen gehad, en op normale toon de discussie aangegaan, KPN een redelijke tijd gegeven om het op te lossen, en inderdaad het werd netjes en goed opgelost, maar blijft de toon die de muziek maakt.

En het gras bij de buren lijkt altijd groener, alleen als je het eet blijkt het ook gewoon gras te zijn.:hugging:


Kpn heeft ruim 2.5 miljoen klanten en dan gaat er weleens wat mis. Problemen worden altijd opgelost maar daar moet je ze wel de kans voor geven. Dat is jou afnemersplicht. Blijkbaar kan kpn niets goed doen in jouw ogen.  Vijf jaar geleden liep je al te huilen. Er zijn providers genoeg dus ga dan naar een ander. Die keus heb je.

Als je kunt lezen, zo niet laat het voorlezen, dan heb ik hierboven al HEEL DUIDELIJK geschreven dat ik definitief naar een nieuwe provider ga en dat de 14 dagen bedenktijd voorbij is. A Point Of No Return!!!
Je advies om naar een nieuwe provider over te stappen is dus MOSTERD NA DE MAALTIJD!!!!


Kpn heeft ruim 2.5 miljoen klanten en dan gaat er weleens wat mis. Problemen worden altijd opgelost maar daar moet je ze wel de kans voor geven. Dat is jou afnemersplicht. Blijkbaar kan kpn niets goed doen in jouw ogen.  Vijf jaar geleden liep je al te huilen. Er zijn providers genoeg dus ga dan naar een ander. Die keus heb je.

Met je AFNEMERSPLICHT ga je wel erg kort door de bocht. WIE HEEFT AAN JOU MIJN ERVARINGEN MET KPN VERTELD???? Heb je weleens van WANPRESTATIE gehoord????

 


Wellicht heeft de man die u belde WEL gelijk. Het gras is niet altijd groener bij de buren. Desondanks veel succes/sterkte bij uw nieuwe provider. Laat u nog even weten hoe het bevalt?

Dat ga ik zeker doen als KPN dat toestaat!


Wellicht heeft de man die u belde WEL gelijk. Het gras is niet altijd groener bij de buren. Desondanks veel succes/sterkte bij uw nieuwe provider. Laat u nog even weten hoe het bevalt?

Dat ga ik zeker doen als KPN dat toestaat!

Ja hoor, KPN brengt dit forum als een open forum. Maar wel staven met verifieerbare feiten dan.


Wellicht heeft de man die u belde WEL gelijk. Het gras is niet altijd groener bij de buren. Desondanks veel succes/sterkte bij uw nieuwe provider. Laat u nog even weten hoe het bevalt?

Dat ga ik zeker doen als KPN dat toestaat!

Ja hoor, KPN brengt dit forum als een open forum. Maar wel staven met verifieerbare feiten dan.

Uiteraard!

Â