Heb je hier al gekeken? https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling/bestelstatus.htm
Wordt daar iets genoemd? Misschien een toekomstige datum wanneer iets wordt doorgevoerd?
Heb ook wel eens gezien dat de status niet wordt veranderd als je op meerdere plekken bent ingelogd in MIJN KPN, bijvoorbeeld via een web browser en tegelijkertijd ook in de MIJN KPN app via mobiel.
@RobvdPoel, ja, ik heb 13 nov Prime proberen toe te voegen, maar dat heb ik nooit gekregen. Inmiddels los van KPN prime afgesloten en blijft die melding maar staan.
@RobvdPoel, ja, ik heb 13 nov Prime proberen toe te voegen, maar dat heb ik nooit gekregen. Inmiddels los van KPN prime afgesloten en blijft die melding maar staan.
Lastig, dan toch maar moderator afwachten. Als ze zeggen dat de technische dienst het verder op zal pakken zal het ook wel gebeuren. Zou het wel leuk zijn als je ze je even informeren er over. Ik kan me herinneren dat ik vroeger wel eens door KPN werd gebeld bij problemen met een order. Anders gewoon blijven bellen. De ene helpdesk medewerker is de andere ook niet is mijn ervaring(wat niet ten kosten van de service zou mogen gaan).
Kan mijn recente bestelling (Prime) van 13 november geannuleerd worden? Die heb ik namelijk nooit gekregen. Wellicht is het dan opgelost!
Kan mijn recente bestelling (Prime) van 13 november geannuleerd worden? Die heb ik namelijk nooit gekregen. Wellicht is het dan opgelost!
Dan zult u met KPN moeten bellen via 0800-0402
@Ik_Combineer, gisteren 10 min in de wacht en 25 aan de tel. Ticket aangemaakt voor technische dienst en de belofte dat het dezelfde dag opgelost zou zijn. Net middels een klacht KPN mij laten bellen en kreeg ik iemand aan de lijn die het niet voor mij kon oplossen. Geen tijd om wederom alles uit te gaan leggen.
Hoi @Bram1983. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in je profiel. Ik heb even voor je gekeken en het lijkt erop dat de wijziging in het abonnement al inmiddels is doorgevoerd.
Hi @Vikash van KPN, na jouw opmerking even gekeken, maar ik zie nog steeds:
‘ Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.’
Ik kan dus helaas niks aanpassen of mijn abonnement verlengen wat ik eigenlijk van plan was. Ik wacht het nog even af, maar na 3 keer 30 plus minuten bellen geef ik het op en overweeg ik een overstap.
Dat is vreemd. Je geeft hierboven ook aan dat er door een collega ook een ticket is aangemaakt en doorgezet. Ik ga er vanuit dat mijn collega's dit z.s.m. verhelpen.
@Vikash van KPN ,nog steeds niks opgelost!