Skip to main content

Afgelopen tijd verschillende malen contact gehad met helpdesk.Altijd prettig geholpen.Echter er wordt vaak gevraagd dingen zelf te doen met hun medewerking.Helaas dat lukt niet altijd omdat ik 84jr oud ben en geen dingen ga doen waar ik niets van snap of niet bij kan.Zou het prettig vinden dat men dat begrijpt.Dus voor men zegt doe zus of zo checken of de persoon het kan.Men mag mij gerust naar mijn leeftijd vragen.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Omeboris 
Maar wil je ook vertellen wat je klacht is?
Wat werkt er niet bij je of werkt niet goed?


De telefoonlijn heeft geen signaal.De wifi was niet waarvoor ik betaalde en steeds problemen met de router.Steeds opnieuw resetten.Daar wordt nu momenteel aangewerkt.Vaste lijn geen signaal is een groter probleem omdat ik alleen staande ben en een oersonenalarm heb.Die werkt alleen op telefoonsignaal.Momenteel is de monteur daar ook mee bezig.


Wordt nu naar een noodoplossing gezocht.


Hopelijk kan de monteur je verder helpen, zo niet schroom dan niet dit wederom te melden.


Hallo @Omeboris, welkom op het KPN forum. Wat ontzettend naar dat er een storing bij je thuis is waardoor het persoonsalarm niet werkt. Ik lees dat er een monteur ter plekke is. Houd je ons op de hoogte over de gang van zaken? Ik hoop dat het snel is opgelost! :)


Zoals het nu is komt er een noodoplossing.Moet nieuwe tel.kabel getrokken worden.Morgenmiddag wordt. Alles eventueel weer in goede orde hersteld hoop ik.Dan komt er weer een monteur.


Hoi @Omeboris. Wat goed om te lezen dat er vandaag een noodoplossing komt. Laat je ons weten hoe het afloopt?


Reageer