Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik heb sinds kort een KPN tv en internet abonnement. 26 mei wordt de aansluiting in mijn huis geactiveerd, maar vooruitlopend daarop kan ik tv kijken met de app m.u.v. een aantal zenders zoals BBC1 en BBC2 en een aantal Duitse zenders. Daarbij staat vermeld ‘zender alleen thuis beschikbaar’.  Ik gebruik mijn eigen Wi-Fi verbinding. Ik zou dan toch alle zenders moeten kunnen kijken?

Heb ik iets verkeerd ingesteld of kan KPN dit probleem verhelpen?
 

Vriendelijke groet,
ROS

Ik heb hetzelfde probleem. Ik mag mijn eigen opnames niet kijken op android, wél op tv. Ik zit op mijn eigen.wifi in mijn eigen huis. Geen VPN. Ik heb hier maar geantwoord, topic is nog niet zo oud. Geen gedoe met IP adressen, of wat dan ook.. dus ik ben benieuwd wat dan wél de oorzaak is

 

 

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic.

@Ecaj 

Wat bedoel je met “wel op tv” 

Bedoel je dan via de KPN tv decoder of de iTV app op de tv?

 

o.a. BBC kan je de opname inderdaad niet via de app of zo bekijken.

Dat heeft met rechten te maken. 


*gewijzigd*


Hoi @Ecaj 

Als je thuis bent moet ONS gewoon beschikbaar zijn.

In dit geval is je ip niet (goed) gekoppeld met je itv abonnementsnummer. En daardoor denkt het systeem dat je niet thuis bent. 

Vul al je gegevens in op je forum profiel. 

https://forum.kpn.com/settings/profile

Een kpn moderator zal het dan doorzetten naar de tv afdeling. Dan komt het zeker in orde.


Hoi @Ecaj 

Als je thuis bent moet ONS gewoon beschikbaar zijn.

In dit geval is je ip niet (goed) gekoppeld met je itv abonnementsnummer. En daardoor denkt het systeem dat je niet thuis bent. 

Vul al je gegevens in op je forum profiel. 

https://forum.kpn.com/settings/profile

Een kpn moderator zal het dan doorzetten naar de tv afdeling. Dan komt het zeker in orde.

Ik heb het over opnames, niet rechtstreeks kijken


Kun je wel rechtstreeks ONS kijken dan? Volgens het screenshot niet. 

Dan is dat ook het geval bij opnames van die zender.

De oorzaak heb ik aangegeven. Dit kan alleen via kpn hersteld.


@Ecaj Zou je de vraag van @PeterG nog kunnen beantwoorden? 

Lukt het wel om rechtstreeks ONS te kijken?