Skip to main content

Beste, ik heb 3 kpn decoders in huis waarvan 1 met juiste abonnementsnummer en 2 met een ander nummer

Voor de duidelijkheid. Ik wil het juiste abonnementsnummer in de decoders invoeren. Hoe doe ik dat?


Hoe ben je aan die twee TV ontvangers gekomen?

Je kunt deze zelf niet op jouw abonnement plaatsen.


Hoe ben je aan die twee TV ontvangers gekomen?

Je kunt deze zelf niet op jouw abonnement plaatsen.

Ter aanvulling, als je deze via Marktplaats of andere mensen hebt overgenomen dan gaat het zo enzo niet werken @Wenjoli. KPN zal deze niet activeren.


Ik heb de 3 decoders van kpn gehad na afsluiten abbonement.


Ik heb de 3 decoders van kpn gehad na afsluiten abbonement.

Dan is daar iets behoorlijk fout gegaan want er hadden nooit TV ontvangers uitgeleverd mogen worden die al geregistreerd zijn.

Ik ben bang dat beide TV ontvangers omgeruild zullen moeten worden.


Oke.

 


Ik heb de 3 decoders van kpn gehad na afsluiten abbonement.

@Wenjoli Oeps! 🙊 Best slordig van KPN, dit moeten ze inderdaad voor jou oplossen. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij “persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze dit voor jou nakijken, en eventueel jou 3 decoders omruilen voor andere exemplaren.


Is ingevuld.


@Wenjoli

Helaas gaat het wel eens mis bij kpn met het resetten van de tv ontvanger (s) 

Foutje kan gebeuren 

Om Milieu goede redenen worden de ontvanger (s) hergebruikt 

Kpn is groen ! 

Een kpn webcare kan de ontvanger (s) wissen en dan kunt u jou eigen abonnement nummer invoeren 

Het komt vast goed 

Ff wachten op de kpn webcare 


Hoi, @Wenjoli . Het juiste bij jouw abonnement horende iTV abonnementsnummer vind je in MijnKPN.

MijnKPN - Thuis - Abonnementsgegevens: Informatie & Instellingen - Interactieve TV: abonnementsnummer


Hoi @Wenjoli . Ik heb even bij je gegevens gekeken. Volgens mijn informatie heb jij op dit moment maar één itv tuner in jouw abonnement zitten.

Hoe heb je die andere twee precies besteld? 


Ik heb de 3 decoders gelijk geleverd gekregen van de kpn. Staan ook in mijn abonnement.


Ik heb de 3 decoders gelijk geleverd gekregen van de kpn. Staan ook in mijn abonnement.

Dus in MijnKPN staat bij jou het aantal TV ontvangers op drie (3)?

 

Ik ben dan ook benieuwd hoe het kan dat jij aangeeft dat jouw abonnement 3 TV ontvangers bevat terwijl @Erwin_ aangeeft dat er maar 1 TV ontvanger in jouw abonnement zit.


Wat staat er op de factuur 2de blad? Kunt u daar een schermafdruk van plaatsen?


Ik kan een schermafdruk maken en lukt ook om toe te voegen maar dan is deze niet zichtbaar


Ik kan een schermafdruk maken en lukt ook om toe te voegen maar dan is deze niet zichtbaar

Vreemd, zoals er wel meer vreemd is aan dit topic.

Het zou geen enkel probleem mogen zijn om die schermafdruk hier te plaatsen.


Bij het plaatsen van een plaatje misschien even wachten en niet meteen op de blauwe knop "Verstuur" klikken. 


Verhip! Je hebt gelijk, @Wenjoli .  Ik zie ze nu wel.  

Ik zie ook dat je momenteel contact hebt met de helpdesk.  Mocht het issue daar niet opgelost worden laat het hier even weten. 


Ik heb net de kpn gebeld. Ik heb 3 decoders waarvan 2 een zelfde maar niet kloppend abonnementsnummer hebben. Zij gaan het oplossen. 
bedankt voor de moeite.


Beste, nog steeds niet opgelost. Na contact vorige week ook niets meer vernomen.


Beste, nog steeds niet opgelost. Na contact vorige week ook niets meer vernomen.

Heeft u nu inmiddels wel al het juiste nummer gevonden in MijnKPN? 

Hoi, @Wenjoli . Het juiste bij jouw abonnement horende iTV abonnementsnummer vind je in MijnKPN.

MijnKPN - Thuis - Abonnementsgegevens: Informatie & Instellingen - Interactieve TV: abonnementsnummer

 


@PeterG , abonnementsnummer is bekend. Maar ik 2 decoders van de kpn gehad waar een afwijkend abonnementsnummer is ingevoerd door Kpn. Zij moeten dit herstellen.


Ik heb de 3 decoders van kpn gehad na afsluiten abbonement.

Dan is daar iets behoorlijk fout gegaan want er hadden nooit TV ontvangers uitgeleverd mogen worden die al geregistreerd zijn.

Ik ben bang dat beide TV ontvangers omgeruild zullen moeten worden.

 

Nee, deze kunnen we gewoon ontkoppelen.

@Wenjoli ik zal morgen eens kijken of ik een moderator aan het jasje kan trekken om te kijken of we het voor je kunnen oplossen.


@wjb , dat zou top zijn. Alvast bedankt.


@Wenjoli Ik bedenk met net dat ik die 2 extra ontvangers natuurlijk niet ga vinden omdat deze aan een ander abonnement staan gekoppeld. Zou je de serienummers van al jouw ontvangers in jouw forum profiel kunnen vermelden? En dan aangeven welke er het verkeerde abonnementsnummer hebben?

Dit kun je volgens mij doen in het vakje “Persoonlijke opmerkingen (Privé)”