Skip to main content

Beste forumgenoten,

 

Ik wil graag het volgende aan jullie voorleggen. Sinds begin februari zit ik bij KPN voor internet en televisie. Gedurende het installeren van de TV-ontvanger lukte het niet om de meegeleverde afstandbediening te koppelen met de TV-ontvanger. Dit ongeveer 100x geprobeerd met behulp van alle relevante manuals, forumtopics, etc., maar helaas zonder succes. Doordat je bij initiele installatie van de TV-ontvanger een code dient in te voeren (wat dus niet kon omdat de afstandsbediening niet werkte), konden we dus geen gebruik van de TV-ontvanger. 

Na enkele dagen contact opgenomen met de KPN klantenservice waarbij een zeer vriendelijke dame mij heel goed hielp. We hebben alle stappen nogmaals doorgenomen en ze kwam vervolgens tot de conclusie dat ik de verkeerde afstandsbediening had (ik had er een nodig die helemaal wit was). Deze heeft ze uiteindelijk opgestuurd waarna alles werkte.

 

Ik wilde graag vergoeding aanvragen (enerzijds omdat ik twee weken geen gebruik heb kunnen maken van de door mij gekochte diensten en anderzijds als tegemoetkoming voor de gespendeerde tijd (veel uren) door een fout vanuit KPN). Na veel uitzoekwerk ben ik er achter gekomen dat dit online niet kan. Vervolgens telefonisch geprobeerd waarbij ik redelijk agressief en resoluut afgewezen en benaderd werd en dat dit kan en ‘proces nou eenmaal proces is’. Ik kon hierbij volgens hem geen andere paden bewandelen (behoudens een mobiel abonnement dat hij me nog wilde aansmeren). Ik vind dit erg onredelijk en niet fair. Weten jullie wellicht welke paden ik nog verder kan bewandelen?

 

Alvast bedankt!

Ron Tutten

“jullie” ?????

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

 

Je kan gratis 0800-0402 bellen.

 

Of vul je profiel gegevens van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderater (KPN medewerker) het voor je nakijken en erop terug komen.

I.v.m. drukte kan dit enkele dagen duren.

 

P.S.

Welke KPN tv decoder heb je?

En welke afstandsbediening heb je ontvangen? 

Hoelang kon je daardoor geen tv kijken?


Hi Joop,

Dank voor je bericht.

 

Ik heb 0800-0402 gebeld maar werd door voor mijn gevoel aardig geschoffeerd. Ik ben hier inmiddels een uur of 12 mee bezig geweest.

 

Ik zal mijn profiel zo goed mogelijk invullen. Ik heb een Arris VIP5202 en deze werkte pas na ontvangst van de juiste afstandsbediening (eentje die helemaal wit is).

 

Groet, Ron


U betaalt voor tv €10,00 per maand. Dat is even uitgaande van 30 dagen in een maand € 0,34 per dag. Stel u heeft 5 dagen geen tv kunnen krijgen dan zou u dus 5x € 0,34cent krijgen.  Ik zou nog een keer diep adem halen en mn leven weer oppakken. 


Diep adem halen lukt wel… maar gaat me niet primair om de financiele afwikkeling. Zit met name een stuk frustatie in de manier van afhandeling als ook de bestede uren hieraan.


Dag @RonTutten en welkom hier op ons forum!

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en ook welkom nog bij KPN omdat je aangeeft dat je sinds februari klant bij ons bent 🙂 Wel ontzettend zuur dat de afstandsbediening zoveel problemen gaf. Mocht je in het vervolg een soortgelijk probleem hebben, dan kun je ons altijd bellen op 0800 0402 en dan heb je de volgende dag alsnog de juiste afstandsbediening in huis. Omdat je aangeeft dat je pas na enkele dagen contact hebt opgenomen, kan ik je hier dan ook geen vergoeding voor aanbieden, het spijt me! Wel betreur ik het feit dat je aangeeft dat je resoluut en agressief bent afgewezen en voor wat het waard is, wil je daar ook oprechte excuses voor aanbieden. Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waar je op had gehoopt maar anders kan ik het niet maken.