Mijn kpn afstandbediening heeft niet de mogelijkheid om spreek opdrachten te geven we willen graag een nieuwe afstandbediening met deze mogelijkheid.
met vriendelijke groet,
Auke Hepkema
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Mijn kpn afstandbediening heeft niet de mogelijkheid om spreek opdrachten te geven we willen graag een nieuwe afstandbediening met deze mogelijkheid.
met vriendelijke groet,
Auke Hepkema
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Beste
Hallo
De KPN TV+-ontvanger kent deze optie:
Hieronder geef ik je de link om (mits contractvrij) per direct over te stappen naar KPN TV+. Dan ontvang je ook een nieuwe afstandsbediening. Je verlengt dan wel meteen jouw contract met één jaar.
Dat verlengen kan (mits contractvrij) via internet:
https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet
Je gaat dan over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.
Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:
Jouw abonnement wordt waarschijnlijk ook goedkoper. De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:
ik heb een afstand bediening IECLRO3
Heb je mijn reactie hierboven wel gelezen?
De KPN TV+-ontvanger met de bijbehorende afstandsbediening kent deze optie. Lees verder mijn reactie hierboven eens door inclusief de (bovenste) link naar het topic waarin de Google Assistent wordt uitgelegd.
ik heb een afstand bediening IECLRO3
Hoi
Dat is het type batterijen wat erin gaat.
LR03 = AAA
IEC : Internationale norm. Zodat de batterijen bij alle fabrikanten dezelfde maten en spanning hebben.
Dat gaat in alle afstandsbedieningen sinds 20 jaar.
Er is meer voor nodig dan een andere afstandsbediening.
Ik neem aan dat je nu een Arris ontvanger hebt. VIP5202 of VIP2952. Als je contractvrij bent kunt je naar het huidige abonnement met daarin de Sagemcom DIW7022 ontvanger. Die heeft Google Assistent via de afstandsbediening.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.