Skip to main content

Ik kom er niet uit. Ik heb geen glasvezel wel een >100 MB internet aansluiting. Ik wil graag voor mijn Samsung the frame TV een ontvanger hebben met een bluetooth afstandsbediening. Is dat mogelijk?

Hallo @vlis002 , alleen defecte ontvangers worden omgeruild en dan is het nog geen garantie dat jij de ontvanger krijgt die je graag wilt hebben.

Of je moet je pakket aanpassen met de 4K-optie, dan krijg je wel een andere tv-decoder.

 


Bedankt voor je reactie. Ik word in mijnkpn heen en weer gerouteerd maar ik kan nergens die optie aanvinken. 


Eerst uw abonnement aanpassen naar een Hussel abonnement. Dan kunt u de 4k optie aanvinken.

Grote kans dat u meer gaat betalen. Hou daar rekening mee.


Bedankt. grappig, ook dat lukt niet…. de website behandeld mij als een nieuwe klant. Grappig….. (na 27 jaar voor KPN te hebben gewerkt) ik ga maar eens bellen na de kerst met de helpdesk.


Hallo @vlis002 , het beste kun je inloggen in MijnKPN, dan kies je bij producten voor thuis en dan ergens links onderaan op abonnement wijzigen] , dan krijg je een overzicht te zien van de abo-mogelijkheden.

 


Bedankt. grappig, ook dat lukt niet…. de website behandeld mij als een nieuwe klant. Grappig….. (na 27 jaar voor KPN te hebben gewerkt) ik ga maar eens bellen na de kerst met de helpdesk.

Ook grappig dat je na 27 jaar kennelijk nog steeds niet weet hoe het werkt bij KPN.


Hi @vlis002, dank je wel voor jouw bericht. Ik zie dat @JanD en @Nick83 ook al een antwoord hebben gegeven op jouw vraag. Je kunt inderdaad via de MijnKPN omgeving jouw abonnement naar wens aanpassen. Ik begrijp dat je hierover ook wilde bellen. Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's en is het abonnement naar wens aangepast? Als ik nog iets voor je kan doen hoor ik het graag!