Skip to main content

Hi,

 

Sinds de nieuwe interface zijn de omschrijvingen van series/films On Demand maar half te lezen, of kijk ik ergens gigantisch overheen? Voorheen werd bij het klikken op een serie een popup geopend met meer informatie, maar dat is niet meer het geval - selecteren gaat nu slechts naar het seizoenen/afleveringen overzicht.

 

Harrow is groen geselecteerd en als je dan dus nog weer op OK drukt dan krijg je het hele verhaal(tje).


Hi @PeterG,

 

Niet dus, dat is het punt…

 


Inderdaad, zeg. Dat eerste verhaaltje is niet helemaal te lezen. Ook niet in “poster” indeling. (jij hebt ‘m nog ouderwets op "lijst” weergave staan, maar dat maakt hiervoor niet uit.)

Gelukkig zijn de verhaaltjes bij de afleveringen wel helemaal te lezen.

Ik vind het bovenstaande wel helemaal terug in de online versie van ITV (tv.kpn.com via een laptop).

Daniel Harrow is een briljante forensisch patholoog die de zaken oplost, waarin anderen falen. Als een geheim uit zijn verleden zijn carrière en gezin bedreigt, heeft hij al zijn verstand en forensische kennis nodig om een misdaad voor altijd verborgen te houden.


Thanks voor het checken, dan ligt het dus niet aan mij 🙂 Hopen dat dit ooit nog gefixt wordt dan...


Hi @PeterG,

 

Niet dus, dat is het punt…

 

@mies__89 je staat op seizoen 1, ga op Actus Reus staan en druk op OK, daarna zie je de beschrijving. En als je daarna op OK drukt begint ie met afspelen. 
 

 


Hi @Dennis Schreve,

 

Thanks, maar dat geeft me alleen de omschrijving van die aflevering, niet van de serie zelf 🙂 dat zegt in een hoop gevallen niet zoveel over waar de serie om draait.


Maar dat is niet de aanvullende tekst van onderstaande na de puntjes :stuck_out_tongue_winking_eye: (zie eerste screenshots).

Daniel Harrow is een briljante forensisch patholoog die de zaken oplost, waarin anderen falen. Als een geheim….