Skip to main content

Sinds begin deze week werkt mijn interactieve tv niet meer. Zenders normaal kijken kan wel, maar apps werken niet meer en tv pauzeren en terugspoelen ook niet meer.

 

Ik heb zowel de modum als de tv ontvanger al gereset en ik heb ook de tip van het 10 minuten lang van de stroomhalen die google aangeeft al geprobeerd. Kan iemand meedenken wat er mogelijk fout kan zijn? 

Sinds begin deze week werkt mijn interactieve tv niet meer. Zenders normaal kijken kan wel, maar apps werken niet meer en tv pauzeren en terugspoelen ook niet meer.

 

Ik heb zowel de modem als de tv ontvanger al gereset en ik heb ook de tip van het 10 minuten lang van de stroomhalen die google aangeeft al geprobeerd. Kan iemand meedenken wat er mogelijk fout kan zijn? 

 

Welke KPN tv decoder heeft u?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox (KPN router / modem)

 

Bijvoorbeeld een draadloze verbinding (meestal een DVS) kan ook het probleem zijn (als u die gebruikt).

 

U heeft de KPN tv decoder al van de spanning (volksmond stroom) gehaald lees ik.

In principe is 2 minuten voldoende.

Een complete (harde) reset kan ook helpen, zie hier. 


De stroom heb ik er dus al afgehad, maar de harde reset lukt niet want het menu kan ook niet meer naar boven worden gehaald met de witte  afstandsbediening. Enkel tv zenders en aan en uit werken daar. 

 

ik krijg overgens ook geen foutmelding, het schem voor apps, netflix, pauzeren en menu komt überhaupt niet omhoog als ik daar op klik.

 

Ik heb een bekabelde ontvanger, ik zal zo even nakijken welke tv decoder ik heb


Als u in die link van joop2011  zie hier.  naar beneden scrolt ziet u ook de manier om zonder het menu te resetten onder 3).


Als u in die link van joop2011  zie hier.  naar beneden scrolt ziet u ook de manier om zonder het menu te resetten onder 3).

Hoi @JuliaPen . Is het gelukt om de tuner op die alternatieve manier te resetten?


Het is nog niet gelukt, want ik ben een paar dagen niet thuis. Ik zal een berichtje sturen als ik hem gereset heb.


Okay! Ik lees graag hoe het afloopt.