Skip to main content

Sinds ik klant bij jullie ben werkt interactieve tv niet zoals het zou moeten. Om dit alsnog werkend te krijgen heb ik veelvuldig contact gehad 200 euro betaald aan een monteur Incl. materiaal en helaas achteraf blijkt voor een oplossing die ook niet werkt. Hoe krijg ik een werkende oplossing waarbij ik niet elke maand contact hoef op te nemen of weer een rekening krijg van KPN? Maar service die past bij de ruim 100 euro per maand die ik betaal.

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch? Werkt internet wel goed?


Welkom op het KPN Forum. Het spijt mij dat je op dit moment niet optimaal gebruik kunt maken van jouw diensten. Zou je inderdaad kunnen toelichten hoe je op dit moment de zaken hebt aangesloten? Over het algemeen gesproken behaal je de beste resultaten wanneer je de ontvangers rechtstreeks kan verbinden met de Experia Box met behulp van een netwerkkabel. Kun je ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Reageer