Skip to main content

Hallo,

 

sinds vanochtend doet mijn interactieve tv het niet meer, reeds verschillende dingen geprobeerd, echter zonder resultaat. Is er misschien een storing? wel geeft het kastje de melding 303. Alles geprobeerd wat er op de kpn page staat, maar geen resultaat.

 

mvg, 

 

Andrew

@Andrewvd

Zie deze link misschien heeft u er wat aan 

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-303-842.htm#/

En volg de aanwijzingen 


@Andrewvd , brand er een rood lampje op je Experiabox? Anders kan je altijd 0800-0402 bellen.


Goedemiddag @Andrewvd en welkom hier op het forum :)

Ervaar je nog steeds hetzelfde probleem of is het inmiddels verholpen? Waar ik in eerste instantie vooral benieuwd naar ben, is hoe je de tv ontvanger hebt aangesloten op de Experia Box; gaat er vanaf de Experia Box een kabel direct naar de tv ontvanger of gebruik je een draadloze verbindingsset? De desbetreffende foutcode betekent dat er geen contact is tussen je Experia Box en de tv ontvanger dus het lijkt (of leek) daar ergens mis te gaan. Laat je ons nog weten wat nu de stand van zaken is?


Ervaar nog steeds het probleem, alleen geeft het kastje nu geen foutcode weer, Hij blijft nu gewoon op het gekozen kanaal staan, met in beeld  "zap naar een andere zender en weer terug". T ontvanger is inmiddels meerdere keren opnieuw opgestart, echter zonder resultaat. Ook het stappenplan in bovenstaande link van peter-keetfm heeft geen resultaat. Iemand nog ideeen?  Er is totaal niets aan mijn gehele setup veranderd.

 

mvg,

 

Andrew


Bedankt voor de terugkoppeling @Andrewvd ; speelt het probleem nu nog steeds? Mocht dit onverhoopt het geval zijn, dan wil ik je adviseren om de Experia Box eens een harde reset te geven. Hiervoor heb je een paperclip/tandenstoker voor nodig en daarmee houd je het resetgaatje op de achterkant ingedrukt totdat het lampje 'power' rood begint te branden. Verder ben ik ook nog steeds benieuwd naar de manier waarop de tv ontvanger is aangesloten op de Experia Box; gebruik je een draadloze verbindingsset (Devolo) of gaat er vanaf de Experia Box een kabel rechtstreeks naar je tv ontvanger?


Goedemiddag @Andrewvd , ik heb niks meer van je vernomen maar ben wel benieuwd naar de stand van zaken! Mocht je nog hulp nodig hebben, laat je ons dit dan weten?


Hoi @Andrewvd , omdat ik niks meer van je heb gehoord, ga ik het topic sluiten. Desondanks hoop ik dat je iets hebt gehad aan de informatie die hier is gegeven! Voor nu een goed weekend toegewenst en mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan horen we dat graag van je :)


Reageer