Skip to main content

Ik krijg via mail van kpn een aanbieding voor het sportpakket om o.a.Formule 1 te kijken.

Je kan je zender pakket via de app of TV aanzetten. Ik heb ook het Hussel optie dus zou moeten werken. 
Ben nu twee weken verder en ik krijg het via de app niet voor elkaar, app werkt niet dus.

via TV afstandsbediening ook niet.

dus gisteren contact gehad met kpn na 20 min in de wacht te hebben gestaan. Kreeg ik een vriendelijke dame aan de telefoon en zou met zenderpakket aanpassen naar Ziggosport van kpn. Ik zou een mail krijgen met een bevestiging van de besproken aanpassingen.

Het zou wel even kunnen duren maar vandaag 27-3 zou ik ziggo sport kunnen zien. 
Helaas geen mail gehad met de bevestiging en ook geen zender.

vandaag weer contact gehad en weer een vriendelijke dame. Ze heeft pakket aangepast aan me wensen maar het gaat wel pas 31-3 in de wijziging in mijn zenderpakket vertelde ze.

Maar ik stuur u zo een mail met de wijzigingen. Ze vroeg nog of me mailadres klopte. Dus ik dacht nu komt het na 2 x contact vast goed. Helaas geen mail gehad dus gaat waarschijnlijk weer niet goed.  
Ik heb het idee dat ik bel met KPN en ze zijn  vriendelijke maar er gebeurt vervolgens niets

Hoe krijg ik nu mijn aanpassen in mijn zenderpakket? Wat je idd makkelijk zelf zou kunnen moeten doen zoals wordt aangegeven in de app en via de TV

Maar helaas werkt het niet het wisselen in de pakket, en dat wordt wel gepromoot bij een hussel pakket.

En bellen met medewerkers werkt ook al niet tot 2x toe DUS HOE WORDT DIT OPGELOST 

 

 

 

 

 

 

 

Hai @Mmdvv! Goed dat jij je ervaring deelt op ons forum! 

Door de grote vraag naar Ziggo Sport Totaal kan het zijn dat de activering van het zenderpakket langer duurt dan je gewend bent, jammer dat dit niet duidelijk aangegeven is bij onze klantenservice: excuses hiervoor! Is het zenderpakket inmiddels geactiveerd? Zo niet, dan kijk ik graag met je mee! Wil jij je klantgegevens in jouw profiel invullen en hier een seintje geven? Graag jouw klantnummer, postcode en huisnummer en de geboortedatum van de contractant.
Deze gegevens zijn trouwens niet voor iedereen zichtbaar; alleen voor jou en de KPN moderators. Ik hoor graag van je, ook als het zenderpakket al wel geactiveerd is!


Ik heb de gegevens in mijn profiel aangevuld.

nu maar hopen dat het wordt aangepast.

Verzoek is Duitse pakket stoppen en Ziggosport aanzetten.

Ik heb al twee medewerkers gesproken en geven beiden aan, dat ik na het gesprek een mail zou krijgen met de gevraagde aanpassingen.

Heb ik niet ontvangen dus verwacht ik niet dat het goed komt. En natuurlijk kan je dat makkelijk zelf doen via de app of TV menu, dat wordt ook aangegeven in jullie reclame-uitingen. Makkelijk per maand wisselen in de pakketten. Maar helaas heb ik die ervaring niet. Ik moet mailen, bellen, in het forum vragen stellen. En kost me extra tijd die je liever aan andere zaken besteed. Dus als die app zou werken maak het allemaal wel wat makkelijker.

Ik hoop dat het nu wel goed komt. En ook dat ik het zelf kan doen via de app.

met Vr groet M de Valk 


Hartelijk dank voor je het doorgeven van je klantgegevens.

Ik heb er even naar gekeken en het is me nu duidelijk hoe het zit. Door een administratieve fout aan onze kant, krijg je al een behoorlijke poos onterecht korting op één van de 3 Digitenne ontvangers: deze krijg je gratis, maar hoort ook €5,- per maand te zijn. Door een verandering in de systemen aan onze kant, kan je hierdoor je abonnement nu niet meer aanpassen. Excuses voor het ongemak die deze administratieve fout nu veroorzaakt heeft!

Maak je nog gebruik van alle Digitenne ontvangers?
Zo niet, dan kunnen we één van de Digitenne ontvangers afmelden. Maak je er nog wel gebruik van, dan houdt dus wel in dat je vanaf nu wel gaat betalen wat je daadwerkelijk zou moeten. De factuur gaat dus voortaan iets hoger worden. De teveel ontvangen korting hoef je vanzelfsprekend niet terug te betalen! 

Qua rekensom ziet het er als volgt uit:

  1. 1 Digitenne afmelden, Duits pakket afmelden, Ziggo Sport Totaal aanmelden = €91,47 per maand
  2. Alle 3 de Digitenne ontvangers behouden = + €5,- per maand + Duits pakket afmelden, Ziggo Sport Totaal aanmelden = €96,47 per maand

Of natuurlijk een andere gewenste wijziging. Ik hoor het graag: in ieder geval wat er met Digitenne moet gebeuren, zodat je voortaan zelf weer wijzigingen kunt doorgeven via de TV ontvanger of MijnKPN (app).


Goedemiddag 

ik heb 2 digitenne aansluitingen en geen 3 waar u het over heeft.

Ik betaal nu 79,- ongeveer en zou met aanpassingen naar de 91,- gaan.

en per wanneer gaat de wijziging in?

ik kreeg net ook mailtjes van kpn maar ik ben ff los??!!

met Vr Gr M de Valk


ik kreeg net ook mailtjes van kpn maar ik ben ff los??!!

 

Ik ken deze uitdrukking niet, maar ik ga er vanuit dat je niet snapt waarom je mailtjes ontvangen hebt….? Op het moment dat wij klantgegevens opvragen en in ons systeem bevestigen, ontvang je daar een bevestiging van: dat is het mailtje wat je ontvangen hebt.

In onze administratie staan 3 Digitenne ontvangers geregistreerd: op jouw facturen zie je 2 geregistreerd staan voor €5,- per maand en 1 onder het kopje “Gratis producten”. Ik zal 1 Digitenne ontvanger afmelden, dan klopt onze administratie weer met het aantal wat jij in gebruik hebt. Wil jij de CAS ID van de ontvangers die je hebt, noteren in je profiel? Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Ik vraag dit, zodat ik de juiste ontvanger kan afmelden. Ik zal dan ook Ziggo Sport Totaal aanmelden en het Duits pakket afmelden: je komt dan uit op optie 1 = €91,47 per maand.

Abonnementswijziging is doorgaans binnen 15 minuten verwerkt.


CAS nummers in profiel gezet al was daar niet een aparte vak voor.

nummers zijn

**********
**********

pakket is goed zoals je aangeeft, alleen zie ik het nog niet in MijnKPN app staan.

met Vr Gr M de Valk 


Geen leuk bericht: de wijziging is nog niet verwerkt: bij het verwerken van de wijziging lopen we tegen een systeemfout aan. Ik heb een achterliggende afdeling verzocht om deze fout te verhelpen, zodat we weer verder kunnen. Door de drukte kan ik helaas niet aangeven per wanneer de systeemfout verholpen is: zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het hier weten!


Oké ik wacht je terug koppeling 

Is digitenne nu wel geregeld?

met vriendelijke groet M de Valk 


Nog niet, wordt allemaal in één keer geregeld als de systeemfout verholpen is! Excuses voor het ongemak!


Oké dan maar hopen dat jullie hetvoor elkaar krijgen 


Goedenavond,

is het ICT probleem “ systeemfout” bij KPN al opgelost?  Wanneer wordt het zenderpakket aangepast. Zoals eerder besproken.

Een systeemfout kan maar een week lang zou je denken dat er meer aan de hand is. Met de aanpassingen in een zenderpakket, wat feitelijk een eenvoudige handeling is. Dat wordt door kpn ook aangegeven als via kpn de diensten afneemt zoals Hussel is het wisselen van pakket per maand mogelijk. Veel vrijheid en eigen keuze in pakketten. Helaas heb ik die ervaring NIET. 
 

gr M de Valk 


Nee, het is nog niet opgelost, helaas! 

 Ik heb een achterliggende afdeling verzocht om deze fout te verhelpen, zodat we weer verder kunnen. Door de drukte kan ik helaas niet aangeven per wanneer de systeemfout verholpen is: zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het hier weten!