Skip to main content

Op mijn Asus Chromebook C434 heb ik zowel met de iTV app als met de webversie (Chrome) last van een beeld dat steed na een paar minuten wegvalt.

In de app krijg ik dan een engelstalige melding “this video is not available” en springt het beeld op zwart.

In de browser pauzeert het beeld en begint er een groene cirkel te draaien. Ook de resolutie op de laagste stand zetten helpt niet.

 

Het wifi bereik is goed en met mijn Adnroid telefoon en dezelfde app heb ik nergens last van.

 

Waar kan dit aan liggen?

Hoi @Zjoske! Goed dat je je vraag hier stelt. Gek dat dit zowel via de app als via de webbrowser gebeurt. 😕 Is dit altijd het geval? Of gebeurt het op bepaalde tijdstippen en ook bij alle zenders? Heb je het ook al eens in een andere webbrowser getest (bijvoorbeeld Mozilla Firefox) en hoe gaat het dan? 

Mocht die dezelfde problemen geven, kijk dan of er een software update is voor je Chromebook en of je de nieuwste versie van de iTV app hebt. Ik ben benieuwd of het dan beter gaat. 


Ik heb niets meer van je vernomen dus ik hoop dat het inmiddels opgelost is. Zo niet, laat het gerust weten! 


Het probleem bestaat nog steeds. Alles is up-to-date, maar het beeld blijft haperen.

 

Als ik de iTV app op low resolution zet ondervind ik problemen.

Als ik de webversie op tv.kpn.com op de laagste resolutie zet (372p) ondervind ik nog steeds problemen.

Als ik bv naar een livestream van nos.nl kijk heb ik hier geen enkel probleem mee terwijl deze op een veel hogere resolutie draait.

Met de wifi-verbinding is ook niks mis.