Skip to main content

Bij start abonnement is onze tv draadloos ingesteld. We willen de tv nu bedraad aansluiten. Echter ondanks tv-ontvanger teruggezet te hebben naar fabrieksinstellingen, komt na aansluiten van tv-ontvanger niet terug op geheel nieuwe installatie. Steeds weer ‘herkent’ tv-ontvanger de draadloze mogelijkheid.

Welkom op ons Forum @erp0j00. En excuses voor de late reactie. Het is helaas erg druk de laatste tijd.  

Ik begrijp dat je de tv-ontvanger bekabeld aan wil sluiten op je modem, maar dat dit niet goed gaat. Je geeft aan dat de ontvangers de draadloze optie blijft herkennen, ondanks dat de ontvanger aangesloten is op het modem. Ik begrijp niet helemaal wat je daarmee bedoelt. Loopt er nu wel een internetkabel van de tv-ontvanger naar het modem?
Wanneer je de tv-ontvanger een reset geeft, dan blijft het beeld zwart? Of blijft het beeld hangen ergens in het opstartmenu? Of is er iets anders aan de hand? 

Ik hoor graag van je wat precies de situatie is en wat voor melding je krijgt. Dan kan ik je beter helpen. 

​

 


Reageer