Skip to main content

Ik zit in Duitsland en ITV werkt niet. Ik kan geen tv kijken terwijl er supersnel wifi in dit vakantiehuis is. Ik krijg de melding "video niet beschikbaar." als ik tv wil kijken. Mijn vader heeft Ziggo en kan wel kijken op zijn app.  Hoe kan dit? 

Is dit op een PC via https://tv.kpn.com of via de iTV app?

En als via de iTV app, op wat voor een apparaat is dat?


Via de app. Ik heb een Xiaomi mi 9 pro. Heb net de Ziggo app van mijn vader geprobeerd en die doet het blijkbaar wel op dit apparaat


Via de app. Ik heb een Xiaomi mi 9 pro. Heb net de Ziggo app van mijn vader geprobeerd en die doet het blijkbaar wel op dit apparaat

Dan hoop ik dat iemand van KPN zal reageren om hier eens in te duiken.

Deze melding zien we vaker voorbij komen op het forum.


Van de xiaomi? Of Duitsland? 

 

Ik hoop ook dat iemand reageert... 

Krijg hier te horen : Je moet ziggo nemen joh, is veel beter. Maar ik heb een hekel aan Ziggo… maar dit valt bijna niet meer te verdedigen.

Zeker niet als ik mijn thuissituatie erbij neem (max 87 MB internet) begin ik toch sterk te twijfelen. Loop een beetje achter de feiten aan met KPN en word bijna gedwongen... 


Van de xiaomi? Of Duitsland? 

Van het feit dat iTV niet werkt in Duitsland.

Overigens heb ik de iTV app regelmatig gebruikt in Duitsland en heb ik daar nooit problemen mee gehad.

Mijn dochter gebruikt de app en de site bijna dagelijks vanuit België en ook daar geen problemen.


App werkt ook in het bbuitenland, vaak moet je wel bij de instellingen van de app aangeven dat je toestaat dat het via een datverbinding gaat


App werkt ook in het bbuitenland, vaak moet je wel bij de instellingen van de app aangeven dat je toestaat dat het via een datverbinding gaat

Niet als je, zoals TS, gewoon via wifi van de app gebruik maakt.


Zie het nu inderdaad, beetje te snel met reactie, maar zelf in kroatie geweest en daar werkte de app gewoon, data en ook wifi op de camping met geen hoge snelheid.

En wat betreft de internet snelheid, ja is bij KPN misschien niet zo hoog, maar naar mijn eigen ervaring over het algemeen wel stabiel.

En snelheid zegt niet altijd iets.. 


 


Welke titel wilde je bekijken?


Gewoon bv Nederland 1 live. Ik krijg deze melding hij iedere zender 


Hallo @Reebrook, welkom op het KPN forum. Wat super irritant dat de KPN iTV app niet werkt in Duitsland. Ook ik heb daar wel altijd kunnen kijken, net als in andere EU-landen, mits de snelheid maar voldoende is. Maar zo te lezen zou de snelheid via wifi wel goed moeten zijn. Dan moeten we er toch even induiken wat er precies misgaat. 

Als je even je toestel van wifi ontkoppelt en via je mobiele data de iTV app opent, lukt het dan wel om tv te kijken?

Welke software versie draait er op de Xiaomi mi 9 pro? En welke software versie heeft de iTV app?


Hoi @Reebrook, ik heb geen idee of je nog in Duitsland bent maar was wel benieuwd of je mijn berichtje nog had gelezen? Heb je ook nog  geprobeerd om je mobiele data iTV Online te kijken? Wat was daarvan het resultaat? :)  


Reageer