Skip to main content

Overal hetzelfde probleem. En maar blijven vragen naar WiFi snelheid, wat voor apparaat je hebt etc. Verbeter gewoon je app en zorg dat waar mensen voor betalen het doet. Heeft niets maar dan ook niets met apparatuur of snelheid te maken. Idd gewoon de app. Het is helemaal niks momenteel.

 

*Admin: eigen topic aangemaakt

Hier hetzelfde tot voor kort geen enkel probleem met de app op mijn iPhone. Kan nu niet meer kijken. 

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Ha @Donny2110, welkom! Ik twijfel even of je nu tegen klachten op de itv app, de smart tv app of beide apps aanloopt. Je plaatste namelijk je berichten in topics over beide apps :sweat_smile: . Wat was je aan het kijken op je iPhone? En wat merkte je dan precies? Heb je wel de laatste versie van de apps?


Hi Marcia, ik reageer maar refereer vooral naar alle berichten en klachten die op het internet staan over de app. Nou ik keek niet op de IPhone want het werkte niet zoals eerder gezegd. Daarbij doe je nu precies wat ik in het eerdere bericht ook al aangaf. Vragen naar versies etc, Ik heb de nieuwste versies. App verwijderd opnieuw opgestart alles wat jullie in alle forums steeds aan klanten vragen. Echter zit het probleem gewoon in de app die blijkbaar bij meerdere voor geen meter werkt. 


Daarbij doe je nu precies wat ik in het eerdere bericht ook al aangaf. Vragen naar versies etc, Ik heb de nieuwste versies.

Dat is denk ik ook wel een essentiële vraag. Er zijn best een stevig aantal issues met de verschillende smart-TV apps en de apps voor iPhone en iPad. De app op Android lijkt daarentegen behoorlijk stabiel tenminste dat is mijn ervaring.


Maar het gaat dus om de itv app? En wat ervaar je nu precies? Er zijn heel veel klanten waarbij de app gewoon naar behoren werkt, vandaar dat we toch altijd bepaalde zaken uitvragen. Ik kan niet bij de technische collega's aankomen met: ‘klant kan niet kijken’. De vraag is dus: heb je de laatste versie? Dat beantwoord je met ‘ja’. En kan je ons meenemen in wat er gebeurt? Je logt in op de app. Wat gebeurt er daarna? Kan je helemaal niet inloggen of kan je wel inloggen, maar vervolgens geen programma's aanklikken? Of zie je het programma wel, maar krijg je dan een ronddraaiend cirkeltje en dat was het? En werkt het bijvoorbeeld op een laptop/pc of op een andere smartphone wel?