Skip to main content


de KPN IT​​V app hapert continu op mijn android tablet.

dat doet hij op de WIFI thuis, maar ook als ik gebruik maak van mijn smartphone als hotspot.
De app halert niet op mijn windows laptop.

ik zie in de forums veel klachten over de app op android apparaten, maar eigenlijk geen oplossing.

is er een oplossing voor?

Jacques​​​​​

Ik gebruik de TV app al heel lang op mijn Android tablet en eigenlijk ervaar ik nooit problemen.

Heb jij nog de KPN TV app of al de nieuwe KPN TV+ app?

Een voordeel van de TV+ app is dat de buffer uitgebreid lijkt te zijn van +/- 4 seconden naar +/- 8 seconden en dat maakt de toepassing minder gevoelig voor verstoringen op het netwerk.


ik denk dat ik nog de oude gebruik; dat ga ik straks even controleren en uitproberen.

dank voor de tip!


Ik zie dit ook hier.


Beste @Jacques V, welkom! Hoe staat het nu met de app? 

@joop2011 het andere topic dat je deelt, gaat juist over de TV+ app. Ik begrijp dat TS daar nog geen gebruik van maakt. 


Ik weet niet of ik de TV+ app gebruik; waar kan ik dat zien?

Ik gebruik de enige KPN  app die in de google play store te vinden is ; daar staat niet specifiek een + bij de app.

Het haperen is er nog steeds, overigens ook als ik de WiFi elders gebruik (bijvoorbeeld bij mijn dochter thuis).

Vreemd, want andere streaming diensten ( zoals Netflix en videoland) werken prima.


Ik weet niet of ik de TV+ app gebruik; waar kan ik dat zien?

Dat kan je zien aan het ikoontje van de app.

 


Ik heb op mijn telefoon de eerste, de 2de kan ik niet krijgen.

Maar als ik het goed heb, wordt die KPN+ app uitgerold (ben niet 100% zeker).


Ik heb op mijn telefoon de eerste, de 2de kan ik niet krijgen.

Maar als ik het goed heb, wordt die KPN+ app uitgerold (ben niet 100% zeker).

Klopt, de KPN TV app wordt gefaseerd vervangen door de KPN TV+ app.


Dan je @wjb 


Aan de icoontjes te zien, heb ik nog de oude app.

 

Hoe kom ik aan de nieuwe app?

 

Grt Jacques


Hoe kom ik aan de nieuwe app?

Rustig wachten, die wordt vanzelf een keer vervangen.


Prima,

Enig idee over de periode waarin dat gebeurt?

 

Grt jacques


Die wordt inderdaad gefaseerd uitgerold. Wanneer het afgerond is, is afhankelijk van hoe spoedig het verloopt. 


Welk type tablet, hoe goed is je wifi op de locatie, enz.


we zijn inmiddels al weer een maand verder;  

de app werkt nog steeds beroerd (eigenlijk gewoon niet) en ik heb geen idee wanneer ik de nieuwe app krijg.

@KPN: het zou wel zo prettig zijn als ik daar een concrete prognose voor krijg, want ik kan dus al langere tijd geen TV kijken op mijn nieuwe samsung tablet.

 

mvg Jacques


Installeer eens ookla speedtest op je tablet en zeg dan eens wat je up/down speed is. Ik hen op mijn Android apparatuur nog nooit een probleem gehad.


Installeer eens ookla speedtest op je tablet en zeg dan eens wat je up/down speed is. Ik hen op mijn Android apparatuur nog nooit een probleem gehad.

Hier ben ik ook benieuwd naar, @Jacques V. Ik heb geen concrete data voor wat betreft de nieuwe app. 


Sinds vandaag heb ik de nieuwe app en het probleem is opgelost.

 

Heel fijn!

 

Mvg

Jacques


Hier zojuist de nieuwe app geïnstalleerd en ook hier hapert de app om de paar tellen. Lekker tv kijken is er dus niet bij. :( 

Lenovo TB-x505F tablet, android 10


Ha @JetFreggel, vervelend! Zou je een eigen topic met je vraag aan willen maken? Als je hierbij inderdaad vermeld welke tablet je hebt, en ook wat je precies ervaart (of dit altijd zo is, of soms, alleen bij live kijken of ook bij opnames, etc.), dan helpt de community je graag verder!


Reageer