Skip to main content

Goedemiddag,

Nu Telfort definitief is overgenomen door KPN kunnen we dan ook gebruik maken van de iTV App van KPN? En vanaf wanneer? 

Je hebt minimaal een KPN klanten nodig…

 

Groet Fredo 

Nu nog Telfort

Hallo @FredoSTR , je kunt al van de IPTV app van KPN gebruik maken als TFT-klant, je dient dan in te loggen met je abonneenummer en pincode van TFT.

Als je eenmaal definitief overgezet bent naar KPN kun je inloggen met je KPNID

 


Hi @FredoSTR, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Wat @JanD klopt inderdaad. Als jouw abonnement nog is ondergebracht bij Telfort, dan kun je met jouw abonnementsnummer en pincode inloggen in de iTV Online app. Op het moment dat je bericht ontvangt dat het abonnement is omgezet naar KPN, dan kun je ook met een KPN ID inloggen. Als je al een Telfort ID hebt aangemaakt, dan wordt deze automatisch omgezet naar een KPN ID, als het abonnement wordt overgezet. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!


Beste Ron en Jan,

 

dank voor jullie reacties! 
Bij de login van iTV KPN moet ik een 14 cijferig Aboneenr invoeren. Telfort heeft er 10. Als ik daarachter de pincode invul heb ik er wel 14. Echter, daarna vraagt hij weer om een pincode en dan krijg ik de melding dat de inloggegevens onjuist zijn. Waar gaat het nu fout? 

Ook als ik bijv. 0000 nog voor het telfort Abo-nr zet om op 14 cijfers te komen werkt het niet..

Iemand suggesties??

thanks, Fredo


Dank je wel voor de toelichting. Voor zo ver bij mij bekend is, bestaat het abonnementsnummer bij Telfort ook uit 14 cijfers. Deze begint net als bij KPN met 2000000. Mocht je dit nummer niet meer hebben, en nog geen bericht hebben gehad waarin wordt vermeld dat je bent overgezet naar KPN, dan kun je het beste contact opnemen met mijn collega's van Telfort. Zij kunnen je hier verder bij helpen. Mocht je dit bericht wel hebben gehad, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven? Dan kan ik met je meekijken. :relaxed:


Reageer