Skip to main content

Sinds een paar dagen gebruiken wij de kpn app op onze Samsung tv. De internetverbinding is bedraad.

We kunnen wel gewoon tv kijken via de kpn app, maar als we een opgenomen programma terugkijken, dan duurt het heel erg lang voordat de opname gestart wordt en regelmatig blijft de app hierop hangen en kunnen we dus helemaal niets meer. Dan moeten we echt de tv uitzetten en de stroom eraf halen voordat we weer iets kunnen.

Ik heb al verschillende topics gelezen en zie dat veel mensen hier last van hebben. Maar een concrete oplossing heb ik niet echt terug kunnen lezen. Kan iemand ons hiermee helpen? Want het is behoorlijk irritant. Nu hebben we eindelijk een smart tv en kunnen we nog niet fatsoenlijk een opname terugkijken.

Graag hoor ik een oplossing.

Hoi @Patries116, ik kan me voorstellen dat je het maximale uit jouw smart tv wilt halen! Je gebruikt sinds kort de Smart TV app, en je kunt wel tv kijken maar het bekijken van opnames gaat niet goed lees ik. Goed om te weten, de Smart TV app is een app die nog volop in ontwikkeling is. Het is nog geen volwaardige vervanger voor een tv-ontvanger. Maar ik kijk natuurlijk graag met je mee naar wat we hieraan kunnen doen.

Goed dat je de tv bedraad aangesloten hebt, dat is altijd de beste verbinding. Hoe gaat het met andere functies, zoals het terugkijken van programma's? Heb je de Smart TV app al eens verwijderd en opnieuw op de tv geïnstalleerd? 


De Smart TV app hebben wij nu al 2 keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar helaas is het hiermee niet opgelost.

Bij het terugkijken van programma's duurt het best lang voordat de video geladen is. Maar uiteindelijk hebben we wel beeld.

Mijn conclusie is dus dat eigenlijk alleen het direct tv kijken het beste werkt :frowning2: 

Bij direct tv kijken geen problemen

Bij terugkijken duurt het lang voordat we eindelijk beeld hebben

Bij opnames loopt de app vast

 

Graag hoor ik een oplossing:grin:

 


@Patries116 Goed om te weten, dankjewel voor de info! Welk type en van welk jaartal is jouw Samsung tv? En vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in? Dan kan ik je gegevens erbij pakken en kijken we verder :)


Wij hebben de Samsung Qled Q95T uit 2020. En mijm forumprofiel heb ik bijgewerkt


@Patries116 Top, dankjewel. Ik heb een melding voor je aangemaakt en doorgezet naar onze Technische Dienst. Zij doen onderzoek en nemen contact met je op, ik verwacht dat dat binnen enkele dagen gebeurt. Hou je me op de hoogte van hoe het verder gaat?