Skip to main content

als ik de itv app opstart, wordt de tijd rechtsboven niet goed weergegeven, hierdoor klopt de programmering niet met hetgeen wat live op tv is.

geen idee wat ik hieraan kan doen

 

Hoi A, welkom op het forum. 

Gaat het hier om de itv Smart app die je dus op je Samsung televisie hebt geïnstalleerd? Zo ja, zou je willen controleren of de tijdinstellingen van de televisie zelf wel kloppen? Hier een handige simulatie over hoe je dit kunt doen. :relaxed:

Ik hoor graag van je. 


Wij hebben exact hetzelfde “probleem” op de Samsung tv.

De weergegeven tijd op de KPNitv App loopt vaak ongeveer 10,5 uur achter waardoor de weergegeven programmering achterloopt.
Het simpelweg uitloggen en opnieuw inloggen op de app werkt meestal wel om het op te lossen. 
Ik heb echter geen idee waardoor hij soms toch in ene achter loopt. 


Ja inderdaad 

gisteren was hij weer achter in de tijd. Best vervelend aangezien de tv gids dan ook niet klopt met livetv


 


Wij hebben sinds kort de samsung 95 serie QLED, waarin de KPN ITV app is geïnstalleerd.

ook bij mij heb ik het probleem met het tijdsverschil. De tijd van de TV zelf is goed.

Soms kan ik met het uit en aanzetten van de TV, het probleem oplossen. Dit is slechts eenmalig. De volgende dag weer hetzelfde issue.

Graag advies??


Vandaag is gekomen of komt er een update van de app uit. Ook dit probleem zou dan getackeld moeten zijn. Versie 2.3.17; heb je die al? Zie het 'grote’ centrale topic:
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/tv-gids-samsung-tv-app-geeft-verkeerde-tijd-hoe-op-te-lossen-497666?postid=981624#post985205

Graag advies??

Eerste advies: gebruik gewoon de tv ontvanger. Meer mogelijkheden, beter beeld, etc.

In de tvp-app ontbreekt nogal veel, ik vind het echt een noodvoorziening of handig van af het 2de toestel. Op het hoofdtoestel heb ik na 48 uur de ontvanger weer in gebruik genomen.

Wat de tv app op de Samsung betreft (eigen constateringen)

  • Mindere beeldkwaliteit (op een 65 inch moet je de decoder ‘willen’ gebruiken; zeker met glasvezel)
  • Geen Duitse Zenders
  • Geen pluspakket on demand aanbod (niet te benaderen)
  • Geen Videoland aanbod beschikbaar (ook al heb je het pakket)
  • Geen teletekst
  • en dus ook geen 888 ondertiteling
  • Geen regionale zenders
  • Geen erotische zenders
  • Geen radio zenders