Skip to main content

Ik het verleden geen probleem na updates van de laatste tijd geen tv meer kijken geen opnames en ook geen uitzending gemist in de app

Goedemiddag @Erwin de Haas , goed dat je dit kenbaar maakt want het zou 'gewoon' moeten werken! Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Veel problemen met de app zijn op deze manier relatief eenvoudig te verhelpen. Hopelijk is dat ook in jouw situatie het geval.


Ik heb wel de gegevens van de app verwijderd en opnieuw ingelogd.

Dat heeft het probleem in ieder geval niet verholpen.

Het is natuurlijk te proberen om hem opnieuw te installeren maar eigenlijk bereik je hetzelfde als dat je gegevens wist via de instellingen.

Het probleem is ontstaan na de laatste updates.

Eigenlijk heeft het altijd probleemloos gewerkt.


Dan wil ik je toch echt vragen om dat te proberen @Erwin de Haas (de app in zijn geheel verwijderen en vervolgens opnieuw installeren). In de meeste situaties los je het probleem hiermee op!


Ben nu wel ergens achter gekomen.

Als ik op de play button klik in de afbeelding werkt het.

Ik kan dan live en opnames bekijken.

De blauwe button en opneem button is niet te zien.

 

Als ik op de tekst klik zie ik afbeelding van het programma.

Met daarin de x om af te sluiten.

Dan waar de buttons zouden moeten staan is dat deel zwart (kan daar niks aanklikken.

En daaronder uitleg over het programma.

Hier kan ik dus de video nergens starten.

 

Als ik op de play button klik in het midden van de kleine afbeeldingen van het programma en niet op de tekst werkt het wel.

 

Zoals ik nu dingen kan bekijken kan ik geen opnames inplannen op deze manier wel kijken op alternatieve manier.

 

Puntje is alleen wel dat KPN die play button in de updates niet weg moet halen (in die kleine afbeeldingen in de toekomst). Anders werkt het helemaal niet meer.

Dus ik hoop dat de ontwikkelaars van de app daar gewoon vanaf blijven in de updates die in de toekomst nog volgen

 

Voor de duidelijkheid ik heb de app vandaag opnieuw geïnstalleerd op mijn android autoradio.


Kan je eens screenshots plaatsen van die schermen?


Bedankt voor je terugkoppeling @Erwin de Haas. Het zou natuurlijk wel zo fijn zijn wanneer je zowel op kunt nemen als gewoon tv kunt kijken. Je feedback ga ik sowieso doorspelen! En kun je, zoals @wjb ook al vraagt, eens een screenshot hiervan plaatsen?


De bovenste foto is volgens mij het duidelijke foto van het programma.

Daarna zwart en dan de omschrijving


Als ik op de foto hier op de play button druk werkt het wel


Kijk dit werkt wel.


Opnames inplannen is niet mogelijk via deze weg


Begrijp ik het goed dat je de iTV app op een Android radio in de auto gebruikt?


Ja, klopt.

 

Hihi gebruik het alleen als ik wat langer moet wachten.

Niet tijdens rijden 😉😉


Maar dat het een android autoradio is heb ik ook in eerdere berichten laten weten 😅


Ja, klopt.

 

Hihi gebruik het alleen als ik wat langer moet wachten.

Niet tijdens rijden 😉😉

Geen probleem.

Ik kan me voorstellen dat KPN geen rekening gehouden heeft met het gebruik van de app op een Android radio en dus ook geen tests gedaan heeft met dergelijke apparaten.


Volgens mij zit hier wel een opmars in.

In die android autoradio's. Feitelijk is het natuurlijk een soort tablet in de auto.


Kun je me nog aangeven welk type Adroid autoradio je precies hebt @Erwin de Haas? Ik ga dit in ieder geval doorspelen aan de ontwikkelaars. Of er op korte termijn een oplossing komt, durf ik je niet te garanderen.


 

Deze is het:

Auto radio


Reageer