Skip to main content

De ITV app van kpn werkt weer erg slecht. Niet normaal wordt er helemaal gek van. 

Beeld blijft zwart of als hij het doet valt ie weer weg, heb superwifi, extra kpn versterkers etc etc. 

Gebruik een iPad air, die up to date is, software kpn ook helemaal up to date. Werkelijk klote, vooral bij Ziggo sport en Fox sport. 

Gebeurt nu zo vaak, zelfs een monteur hier gehad, deed het 3 dagen goed, daarna weer niet. 

Betaal echt te veel voor dit, om niet te kunnen kijken. 

De ITV app van kpn werkt weer erg slecht. Niet normaal wordt er helemaal gek van. 

Beeld blijft zwart of als hij het doet valt ie weer weg, heb superwifi, extra kpn versterkers etc etc. 

Gebruik een iPad air, die up to date is, software kpn ook helemaal up to date. Werkelijk klote, vooral bij Ziggo sport en Fox sport. 

Gebeurt nu zo vaak, zelfs een monteur hier gehad, deed het 3 dagen goed, daarna weer niet. 

Betaal echt te veel voor dit, om niet te kunnen kijken. 

Helemaal mee eens,  bovendien geen radiozenders in het zenderaanbod en ook teletekst is niet mogelijk. Hier vertelt KPN niets over op hun website.


Hoi @Denouden1978,

Is het probleem inmiddels opgelost? Zo niet help ik je graag verder. Wanneer spelen de problemen precies? 


Gebeurt nog steeds, wat ik al eerder zei, vooral op Fox sports en op Ziggo sport. Vooral op zaterdag en zondag.


Bij mij gebeurt het gewoon op elke zender die ik via de KPN app kijk. Bij geen enkele andere, dus niet bij netflix, niet bij videoland, niet bij Apple TV of YouTube etc. Alleen de KPN app geeft problemen. 


Reageer