Skip to main content

is het mogelijk om de cloud opslag van de tv opnames via een pc te benaderen om bv de opnames die gemaakt zijn te bewerken. ik word een beetje moe van alle reclames die ik constant moet doorspoelen.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Nee dat is niet mogelijk. 


Hoi @luttelaarron 
Het zijn geen persoonlijke opnames.
De programma's worden op de server opgenomen en een ieder die dat programma wil 'opnemen' krijgt toegang tot dat bestand. d.w.z. dat iedereen toegang krijgt tot dat bestand die het wil opnemen, dus zou je het kunnen bewerken dan bewerk je het voor iedereen. (er van uitgaande dat er maar één server is maar er zullen wel meer zijn)
Dus ook daarom zul je kunnen begrijpen dat het veranderen van de opname niet mogelijk is, en/of niet mogelijk gemaakt wordt.


Hi @luttelaarron, ik zie dat al is uitgelegd dat dit niet kan en ook waarom!

Wat betreft het doorspoelen van reclames; ik snap je helemaal, afhankelijk van welke zenders je vaak bekijken zijn er ook nog eens heel vaak reclames en duren ze lang :confused: Wist je al dat het mogelijk is om een reclameblok in 1 keer vrijwel volledig over te slaan? Als je een programma bekijkt om een zender waar het reclameblok meestal een minuut of 6 duurt, kan je zodra de reclame begint op 6 0 0 drukken en dan het pijltje van vooruit spoelen. Je bent dan in 1 keer 6 minuten verder :relaxed:


handige tip, die ga ik uitproberen. kan ik ook nog anders opnemen dan in de cloud door bv aan mijn interactieve ontvanger via usb een externe schijf te koppelen.


handige tip, die ga ik uitproberen. kan ik ook nog anders opnemen dan in de cloud door bv aan mijn interactieve ontvanger via usb een externe schijf te koppelen.

Nee dat kan helaas niet. 


@Dennis Schreve heeft helemaal gelijk, dit is niet mogelijk.

Ik hoop dat je in ieder geval wat meer plezier gaat beleven aan het terugkijken door mijn tip over het snel vooruit spoelen! :relaxed: