Skip to main content

Als ik in de iTV-gids op mijn iMac (2021) een programma kies om later op te nemen, krijg ik een witte pagina met toelichting over het programma, maar de opname wordt niet geselecteerd. Ik moet dan handmatig terug naar de beginpagina en weer van voren af aan. Op mijn iPhone13 kan ik daarentegen wel probleemloos via de gids een opname plannen voor alle zenders. Onhandig toch?

 

Beste @AdBeck, welkom! Dit klinkt inderdaad onhandig. Als ik mij niet vergis, gebruikt @Dennis Schreve ook een iMac. Ervaar jij dit probleem ook, Dennis? Zou jij, @AdBeck, een screenshot kunnen plaatsen van wat je ziet? Dan zoek ik het verder voor je uit. 


Beste @AdBeck, welkom! Dit klinkt inderdaad onhandig. Als ik mij niet vergis, gebruikt @Dennis Schreve ook een iMac. Ervaar jij dit probleem ook, Dennis? Zou jij, @AdBeck, een screenshot kunnen plaatsen van wat je ziet? Dan zoek ik het verder voor je uit. 

@Marcia_ ik ben vandaag niet bij de computer 🖥️️ helaas. @huistijger zou jij even willen kijken? @Noordzee heeft volgens mij ook een Mac. 🖥️️ 


Klopt @Dennis Schreve ,

Maar ik heb geen opnemenpakket. Daar heb ik ook geen interesse in. 


@AdBeck ik ben benieuwd of het bij jou inmiddels weer werkt. Het is al even geleden dat je deze vraag stelde.