Skip to main content

 

Monteur geweest om de glasvezel te installeren met de itv ontvanger 4kUHD. Destijds lukt de installatie van de ITV ontvanger niet. Hij zou een “ ticket” sturen via het systeem zodat ik de stappen kon volgen. Alles geprobeerd wat in de klantenservice staat bij fout codes. Na 15 dagen is ITV ontvanger nog niet geïnstalleerd. 

Veel telefonische contacten gehad met KPN medewerkers. Na veel uitleg en gepraat komt KPN met het idee mij een oude tv ontvanger te sturen uit 2013. Mijn ijn ITV ontvanger 4K UHD terug verzonden. Met deze oude ontvanger werkt ook niet. Bij contract straat snelle glasvezel en ultra hd.

Ik ben een nieuwe klant van KPN heb de eerste maand abonnement vooraf betaald plus administratie kosten. 

Mijn wens is dat de monteur terug komt met mijn oorspronkelijke ITV ontvanger Arris 4x UHD en netjes de installatie afrond. Dankuwel. 

 

 

 

Monteur geweest om de glasvezel te installeren met de itv ontvanger 4kUHD. Destijds lukt de installatie van de ITV ontvanger niet. Hij zou een “ ticket” sturen via het systeem zodat ik de stappen kon volgen. Alles geprobeerd wat in de klantenservice staat bij fout codes. Na 15 dagen is ITV ontvanger nog niet geïnstalleerd. 

Veel telefonische contacten gehad met KPN medewerkers. Na veel uitleg en gepraat komt KPN met het idee mij een oude tv ontvanger te sturen uit 2013. Mijn ITV ontvanger 4K UHD terug verzonden. Met deze oude ontvanger werkt ook niet. Bij contract straat snelle glasvezel en ultra HD.

Ik ben een nieuwe klant van KPN heb de eerste maand abonnement vooraf betaald plus administratie kosten. 

Mijn wens is dat de monteur terug komt met mijn oorspronkelijke ITV ontvanger Arris 4x UHD en netjes de installatie afrond. Dank u wel. 

 

 

Vul je gegevens zo compleet mogelijk in je account in van dit forum.

Alleen een moderator (KPN medewerker) kan die zien.

Dan kan een moderator het voor je nakijken en komt er z.s.m. op terug.

 

Ik denk dat je de KPN tv ontvanger ARIIS VIP5202 hebt.

 

Dat de TV uit 2013 is, is niet belangrijk, als er maar een HDMI op zit.

Of bedoel je de KPN tv ontvanger uit 2013, die u al had? Zo ja, werkte die dan wel?

Brand op de Experiabox het LEDje bij TV wel groen? Dan zou de KPN tv ontvanger Arris VIP5202 moeten kunnen werken.

Is de KPN tv ontvanger bekabeld aangesloten op de Experiabox of via Netwerk adapters (die kunnen ook problemen geven. 


Hi @Barrazza! We zien natuurlijk het liefst dat alles goed werkt nadat de monteur weer vertrokken is. Zoals @joop2011 aangeeft kan ik met een ingevuld profiel voor je aan de slag. De leeftijd van de TV zelf maakt alleen uit als het gaat om een TV met een bouwjaar van 2009 of eerder. Die hebben niet altijd HDMI 1.4 of hoger. Dit kan problemen geven met beeld. 


Als u door de monteur bent omgezet van koper naar glasvezel heb ik een duidelijk idee waardoor dit mogelijk komt.

 

@Bram_  Bij een CUF ligt er altijd een probleem op de loer.. het MAC adress.. er zal voor ITV diensten een MAC adress geregistreerd staan op de koperpoort... bij Omzetting wil deze wel eens blijven hangen.. een MAC clean helpt dan niet meer gezien deze uitgevoerd word op de nieuwe poort wat de glaspoort is.. vaak lost dit zichzelf op vandaar ook de door collega aangegeven wachttijd... Repro en of ander modem lost dit vaak wel direct op…

 

@Barrazza weet zeker dat we dit kunnen oplossen.. Je bent aan het goede adress..