Skip to main content

Is hier al een oplossing voor? Ik heb hetzelfde probleem.

@ton1947 Welkom op het forum. 

Welke iPad gebruik je en weet je welke iOS versie hier op zit? 


Ipad3

iOS Versie 10.3.4.(14G61)

 


@ton1947 Vreemd dat deze problemen ervaart, je iPad is wel geschikt voor de iTV app. 

Zit er ook een simkaart in de iPad en weet je of je dit probleem er op zowel op je eigen wifi verbinding als op een andere verbinding er is?


Er wordt gewerkt met wifi. De iPhone die op hetzelfde netwerk hangt werkt wel met KPN itv. Op de iPad heeft het ook altijd gewerkt, maar is het enkele weken geleden gestopt.

Complicerende factor is dat ik dit vraag voor een vriend die ik vanwege corona niet kan bezoeken.

Gezien je antwoord en het feit dat de iPhone wel werkt en de iPad niet moet het een instelling op de iPad zijn. Dat lukt mij niet om telefonisch op te lossen. Ik wacht eerst de corona ontwikkelingen af voordat ik op bezoek ga en dan de iPad aan een nader onderzoek kan onderwerpen.

Weet je nog een oplossingsrichting?


@ton1947 Dat is via een omweg inderdaad ook antwoord op mijn vraag! :) 

Als het ene apparaat wel werkt en het andere niet is het altijd lastig. Wat een mogelijkheid zou zijn is om de app even te verwijderen en opnieuw te installeren, ook zou de iPad eventueel teruggezet worden naar fabrieksinstellingen.

Hou er hierbij wel rekening mee dat alle bestanden op de iPad die niet in de cloud opgeslagen zijn verloren gaan. Een back up maken is dus handig. 

Mocht dit het probleem ook niet oplossen dan durf ik niet direct te zeggen wat er nog geprobeerd kan worden, maar denk uiteraard wel graag mee in een oplossing.Â