Skip to main content

Kan geen itv kijken via laptop of tablet. Dit komt er te staan: Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (Cannot read property 'split' of undefined)

Al uitgelogd en opnieuw ingelogd. Laptop opnieuw opgestart en cookies verwijderd. Gisteravond voor de eerste keer het probleem gehad maar na een paar keer proberen lukte het. Nu al een hele tijd bezig maar lijkt wel vast te zitten. Kan niet switchen van bv tv kijken naar opnames of start scherm, Zelfs uitloggen lukt nu niet. Nooit geen problemen gehad tot gisteravond. En kijk heel veel via laptop omdat mijn man en ik nog wel eens verschillen met wat we willen zien. 

@smit4 Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat iTV online kijken niet lukte, lukte omdat het als het goed is nu weer zou moeten werken. Klopt dat? 

Mijn collega's waren bezig met het uitvoeren van een update, dat heeft voor deze problemen gezorgd. Toen duidelijk werd dat er problemen waren is deze teruggedraaid. 

Er wordt onderzocht waar deze problemen vandaan zijn gekomen. Excuses voor het ongemak! 


Werkt inderdaad weer als vanouds :)

 


@Rutger_ mag en kan iemand buiten mijn huis (ander adres) op mijn ID Tv kijken met de App? 


Ik log altijd bij ZIggo in la gaat om Max Verstappen te kijken.

Ik weet inmiddels dat het kan! Waar Twitter al niet goed voor is)

 


Hallo @Cristien 

In de algemene voorwaarden van KPN die ik kon vinden op de website staat niet expliciet dat het delen van een account verboden is, maar ze lijken te suggereren dat het delen van een account buiten het huishouden niet de bedoeling is:

Onze diensten zijn bestemd voor eigen, redelijk en normaal gebruik. Daarmee bedoelen we persoonlijk gebruik voor privédoeleinden. Of als het diensten zijn die gericht zijn op zakelijke klanten: voor gewoon zakelijk gebruik. We vertrouwen erop dat u onze diensten alleen op die manier gebruikt.

 

Er staat overigens ook bij dat je zelf wel verantwoordelijk bent voor de kosten die een ander maakt met jouw account.

En dan of het technisch kan: Ja en nee.
Sommige zenders kunnen alleen vanuit je eigen huis bekeken worden (in dit geval is dat: jouw internet aansluiting van KPN), maar sommige ook weer niet. Ik weet niet precies welke dit wel en niet zijn, maar dat kun je eenvoudig zelf controleren: Zet op je mobiel WiFi uit (zodat je via mobiele data internet gebruikt) en start dan de iTV app. Als het goed is zul je dan in het zender overzicht op basis van icoontjes moeten kunnen zien welke zenders je kan kijken en welke niet.


@Jeroen-bart Engelen Duidelijk! Heel duidelijk! Dank hier kan ik iets mee!

dank! Ik weet genoeg.👍🏻